رندرهای رسمی گوشی سامسونگ گلکسی S23 پلاس فاش شد!

رندرهای رسمی گوشی سامسونگ گلکسی S23 پلاس فاش شد!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

تا زمان رونمایی گوشی های جدید سامسونگ گلکسی S23 چیزی نمانده است که، فاش شدن رندرهای رسمی مدل های گلکسی S23اولترا و گلکسی S23 پلاس ما را غافلگیر کرد.

این که آیا گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ آخرین سری S هستند یا نه! هنوز معلوم نیست. اما، سامسونگ قصد دارد اول فوریه 2023 از سری جدید در ابعاد معمولی، پلاس و اولترا رونمایی کند. بلاخره بعد از مدت ها، رندرهای رسمی از فرزند وسط این خانواده منتشر شد. حالا می توانیم طبق این رندرها به برخی از ویژگی های اصلی آن پی ببریم.

سامسونگ گلکسی S23 پلاس چه تفاوتی با گلکسی S22 پلاس دارد؟!

طبق گزارش فون اریا؛ اولین چیزی که با نگاه کردن به این تصاویر می توان متوجه شد طراحی مدل گلکسی S23 پلاس است که هیچ شباهتی به مدل قبلی خود یعنی اس 22 پلاس ندارد. تفاوت بارز آن ها، نحوه چیدمان دوربین های قاب پشتی است که به نظر می رسد S23 رنگ وانیلی از ظرافت بیشتری برخوردار است.

یکی از تفاوت های دیگر آن ها، سه دوربین قاب پشتی S23 است که نسبت به سنسورهای تصویربرداری S22 برجسته تر شده اند. این ویژگی می تواند یک تغییر مثبت به حساب آورد. این تغییر را افراد می توانند به طور کامل احساس کنند. ضرب المثل قدیمی “زیبایی در چشمان توست”، در مورد صفحه نمایش تخت، حاشیه های نازک، لبه های گرد و پنل پشتی 6.6 اینچی کاملا صدق می کند.

سامسونگ گلکسی S23پلاس در چهار رنگ مختلف سبز، مشکی، کرمی و صورتی عرضه می شود. خوشبختانه، برخی از این رنگ‌ها از رنگ‌های S23 اولترا گرفته شده است. به نظر می رسد S23 Plus یک گوشی خیلی خوب ولی نه در حد مدل بالاتر خود یعنی همان S23 Ultra باشد. اگر عملکرد ضعیف باکس آفیس این گوشی باعث حذف مدل S24پلاس شود، خیلی جای تعجب ندارد.

از امکانات جدید این گوشی می توان به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت، پردازنده اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 2 ، 256 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی به همراه 8 گیگابایت رم نیز مجهز شده است.

با توجه به وضعیت بازار جهانی گوشی‌های هوشمند و آمار ضعیف فروش سری S22 در سال گذشته، احتمال دارد سامسونگ S23 Plus در اوایل فوریه با قیمتی پایین تر نسبت به گوشی‌های هوشمند S22 عرضه شود. البته می دانیم بعید است، اما غیرممکن نیست!
اگر این اتفاق نیافتد، شما می توانید با پیش خرید S23 یا S23 Ultra از تخفیف خرید خوب آن‌ها استفاده کنید. تخفیفی که فقط به سفارش های ثبت شده تعلق می گیرد. بنابراین، چیز زیادی را از دست نمی دهید!

دیدگاه خود را بنویسید

14 − 2 =