گوشی گلکسی A42 5G به زودی اندروید 13 را دریافت می کند

گوشی گلکسی A42 5G به زودی اندروید 13 را دریافت می کند

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

کاربران آمریکایی گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G به‌ زودی نسخه اندروید 13 را در ایالات متحده دریافت می‌کند.

گوشی گلکسی A42 5G یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ است که زمان زیادی تا پایان عمر آن نمانده است. این گوشی میان رده در سال 2020 به بازار عرضه شد و از آن به بعد حدود دو نسخه بروز رسانی را دریافت کرده است. در حال حاضر هم، به زمان دریافت سومین نسخه و آخرین نسخه بروز رسانی خود نزدیک می شود.

ماه می سال 2022، گوشی گلکسی A42 5G در کنار گوشیA71 نسخه به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد. زمان را شش ماه جلوتر که بیاوریم، می بینیم حالا این دستگاه خود را برای یک ارتقای دیگر آماده کرده است.

نسخه عمومی این گوشی ماه گذشته به اندروید 13 مجهز شد بنابراین، فقط مشتریان آمریکایی هستند که این به‌روزرسانی را در ژانویه دریافت می‌کنند. با این حال، اگر یک گوشی گلکسی A42 5G آنلاک دارید شاید لازم باشد زمان بیشتری را برای دریافت اندروید 13 صبر کنید.

طبق گزارشSamMobile، ظاهراً سامسونگ وصله امنیتی نوامبر 2022 را در این به‌روزرسانی قرار داده است. کاربران برای دریافت این نسخه نیاز نیست کار خاصی انجام دهند. البته، این بروز رسانی را می توان به صورت دستی هم انجام داد. برای این کار باید با مراجعه به قسمت تنظیمات، بروز رسانی نرم افزار، دانلود و نصب اندروید 13 را به صورت دستی انجام دهید.

گلکسی A42 5G زمانی که سه سال پیش به بازارعرضه شد، یک گوشی 5G بسیار مناسب بود. با این حال، گوشی های هوشمند در چند سال اخیر تا اندازه ای تکامل یافته اند که به سختی می توان این گوشی را یک دستگاه میان رده حساب کرد.

در مجموع، اگر شما صاحب یک گلکسی A42 5G هستید، احتمالا از خبر انتشار نسخه جدید توسط سامسونگ خیلی خوشحالید. اما بهتر است به خرید گوشی جدیدتر فکر کنید زیرا این آخرین بروز رسانی گوشی شما خواهد بود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

18 − پنج =