گوشی جدید موتورلا مدل Defy 5G با قابلیت ارتباط ماهواره ای

گوشی جدید موتورلا مدل Defy 5G با قابلیت ارتباط ماهواره ای

آخرین بروز رسانی: 19 دی 1401توسط برچسب‌ها: , ,

شرکت بریتانیایی Bullitt سازنده گوشی‌های تلفن همراه و یکی از شرکای اصلی شرکت موتورلا اعلام کرد گوشی‌های جدید تا سه ماهه اول 2023 به قابلیت ارتباط ماهواره ای یا همان تماس اضطراری مجهز می شوند.

گوشی های هوشمند برند Bullitt شاید به اندازه برندهای اپل و سامسونگ معروف نباشد اما، به عنوان یکی از شرکای استراتژیک با شرکت های موتورلا و Cat در زمینه ساخت گوشی های مقاوم همکاری می کند.

طبق گزارش فون اریا؛ سال گذشته، این شرکت بریتانیایی اعلام کرد که قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را با قابلیت ارسال پیام‌های ماهواره‌ای دو طرفه به بازار عرضه کند. Bullitt  در طول دو سال گذشته برای رسیدن به این هدف با یک شرکت سازنده چیپست و یک شریک ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای قرار‌داد همکاری بست. بنابراین، تمام منابع خود را به کار گرفت تا بتواند سرویس پیام رسان اضطراری ماهواره ای را برای انواع گوشی های هوشمند فراهم کند.

سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای که توسط Bullitt Group ارائه می‌شود را، می توانند همه گوشی های هوشمند با هر نوع اپراتور ارائه دهنده خدمات مخابراتی، استفاده کنند. برای استفاده از خدمات ماهواره ای فقط کافیست افراد در طرح خدمات ماهواره‌ای ثبت‌نام کنند.

هفته گذشته، گروه Bullitt تایید کرد که نسخه تجاری این سرویس جدید تا سه ماهه اول 2023 در دسترس قرار خواهد گرفت. سرویس جدید به Bullitt Satellite Connect معروف است. این سرویس نتیجه همکاری سه شرکت Bullitt، MediaTek و Skylo می باشد. Skylo استارتاپ هندی ارائه دهنده خدمات اینترنت اشیاء است و مسئولیت ارائه سرویس پیام رسانی ماهواره ای Bullitt را به عهده دارد.

سرویس پیام رسان ماهواره ای زمانی که امکان اتصال به هیچ کدام از دکل های مخابراتی یا همان BTS امکان پذیر نباشد فعال می شود. کاربر می تواند یک پیام ساده در تلفن خود دریافت کند و با استفاده از برنامه Bullitt Satellite Messenger نسخه اندروید یا iOS ، به آن پاسخ دهد.

 

به گفته بولیت، «هزینه پیام‌ها از طرح مشترک پیام‌های ماهواره‌ای کسر می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای گیرنده پیام نخواهد داشت». بر اساس قیمت های فعلی، هزینه اشتراک این برنامه ها از 4.99 دلار در ماه شروع می شود. البته در سال اول، استفاده از SOS Assistance رایگان خواهد بود.

جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه گوشی مقاوم جدید موتورولا Defy 5G فاش نشده است، اما می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این گوشی در سه ماهه اول سال 2023 در کنار سرویس پیام رسان ماهواره ای Bullitt وارد بازار خواهد شد.

 های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 − دو =