سامسونگ به اشتباه زمان رونمایی از گلکسی S23 را فاش کرد

سامسونگ به اشتباه زمان رونمایی از گلکسی S23 را فاش کرد

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

در فضای مجازی تصاویر جدیدی از اولین رویداد آنپکد گلکسی 2023 منتشر شده است. طبق این تصاویر، رویداد آنپکد گلکسی S23 قرار است در تاریخ یکم فوریه برگزار شود.

مراسم آنپکد سامسونگ گلکسی S23
شرکت سامسونگ طبق روال سالیان گذشته، با شروع سال جدید از جدیدترین نسل گوشی‌های پرچم دار خود رونمایی می کند. در حال حاضر نیز، دعوت نامه رویداد آنپکد 2023 به اشتباه از طریق وب سایت رسمی این کشور منتشر شده است. بر اساس این تصویر، مراسم آنپکد قرار است در اول فوریه سال 2023 مصادف با 12 بهمن 1401 برگزار شود. در این اطلاعیه شما می توانید تصویری از سیستم دوربین سه گانه قاب پشتی گلکسی جدید را ببینید.

تحلیل گران پیش بینی می کنند در مراسم Unpacked 2023 این شرکت از جدیدترین گوشی رده بالای سری گلکسی S در سه نسخه استاندارد، اولترا و پلاس رونمایی خواهد کرد. از سال گذشته تا این لحظه گزارش های مختلفی از مشخصات احتمالی و قابلیت های سری گلکسی های جدید منتشر گردید بنابراین، همه ما تا حدودی با قابلیت های آن آشنا هستیم.

براساس آخرین گزارش‌ها، سامسونگ امسال قصد دارد از تراشه اورکلاکSnapdragon 8 Gen2 در همه‌ی مدل‌های گلکسی 23 S استفاده کند. بنابراین این گوشی نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری خواهد داشت. طبق بنچمارک‌های فاش‌شده، این تصمیم‌گیری به افزایش امتیاز گوشی‌های پرچم دار جدید شرکت کره‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ کمک زیادی کرده است. اما باید بازخورد آن را در عمل دید!

از قابلیت‌های جذاب دیگر سری گلکسی S23 می‌توان به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مدل اولترای آن اشاره کرد. سامسونگ در گوشی های نسل جدید بیشتر بر قدرت پردازش و عملکرد دوربین متمرکز شده است. بی صبرانه منتظریم نتایج این تلاش ها را در سری جدید گوشی های سامسونگ ببینیم.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

چهار × 1 =