گوشی Hisense Hi Reader Pro با قابلیت جوهر الکترونیکی!

گوشی Hisense Hi Reader Pro با قابلیت جوهر الکترونیکی!

آخرین بروز رسانی: 10 دی 1401توسط برچسب‌ها: , ,

گوشی Hisense Hi Reader Pro مجهز به یک نمایشگر جوهری است که نور آبی از آن ساطع نمی شود.

آیا تا حالا به این فکر کردید که بتوانید با اپلیکیشن Kindle یا هر برنامه کتاب خوان دیگری که استفاده می کنید تماس بگیرید یا به تماس های دیگران پاسخ دهید؟!

طبق گزارش گروه علم و فناوری های فن تک؛ گوشی چینی جدید Hisense Hi Reader Pro این امکان را برای شما فراهم می آورد. این گوشی عملکرد بسیار بهتری نسبت به اپلیکیشن معروف آمازون Kindle، در زمان خواندن کتاب ها و نشریات الکترونیکی دارد. در حقیقت، هدف اصلی ساخت گوشی هایسنس ترویج کتاب خوانی است.

گوشی هایسنس
نمایشگرهایی با قابلیت جوهر الکترونیکی به کاربران این امکان را می دهد که در محیط های باز یا محیط های بسته بتوانند بدون نور به خواندن کتاب خود ادامه دهند. نمایشگرهای هوشمند فعلی به دلیل ساطع کردن نور آبی، به چشمان ما در حین مطالعه آسیب می رسانند. از مشخصات سخت افزاری این گوشی جدید می توان به نمایشگر 6.1 اینچی از نوع E INK Carta HD، پردازنده Qualcomm Snapdragon 662، دارای حافظه رم 4 گیگابایت، حافظه داخلی 128 گیگابایت، باتری 4000 میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از نقطه اتصال LTE 4G، سیستم عامل اندورید 11 اشاره کرد. گوشی جدید علاوه بر این موارد، قابلیت اتصال Wi-Fi دارد و می تواند از طریق بلوتوث5 با هدفون های بی سیم یا بلندگوهای جانبی جفت شود. هاینسس های ریدر پرو؛ یک بلندگوی سوپر لاینر و یک هندزفری دو سیم برای برقراری تماس تلفنی شفاف دارد. قابلیت پشتیبانی از شارژ USB-C امکان شارژ سریع را برای گوشی فراهم می کند. اما، تنها عیب آن این است که نمی توان از این گوشی به عنوان گوشی گیمینگ یا برای اجرای برنامه های گرافیکی قوی استفاده کرد.

گوشی هایسنس پرو

قیمت گوشی Hisense Hi Reader Pro

گوشی Hisense Hi Reader Pro با قیمت 246 دلار در چین و 347 دلار در سایر کشورهای جهان به فروش می رسد. البته شما می توانید از طریق سایت AliExpress نیز آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

هفده − 4 =