قابلیت جدید سامسونگ برای گوشی های گلکسی: دستیار دوربین

قابلیت جدید سامسونگ برای گوشی های گلکسی: دستیار دوربین

آخرین بروز رسانی: 7 دی 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

سامسونگ قصد دارد “قابلیت دستیار دوربین” را که به تازگی برای گوشی های گلکسی S22 عرضه کرد، برای سایر گوشی‌های سری گلکسی نیز منتشر کند.

طبق گزارش فون اریا؛ یکی ازمدیران انجمن SamMobile کره جنوبی، به تازگی اعلام کرد این شرکت قصد دارد که برنامه دستیار دوربین خود را در بسیاری از گوشی‌های گلکسی فعال کند. این برنامه در حال حاضر فقط برای کاربران سری گلکسی S22 قابل دسترسی است. ویژگی جدید اولین بار در ماه اکتبر منتشر شده بود.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات دوربین را بهتر از حالت فعلی و با استفاده از کنترل های موجود در برنامه “دوربین استوک” سفارشی کنند. برخی از کنترل‌های دوربین که سامسونگ قبلاً از برنامه دوربین استوک حذف کرده بود، در برنامه Camera Assistant بازگشته است.

این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که HDR را فعال یا غیرفعال کنند. بافت نرم عکس(تصاویر رویایی) و تعویض خودکار لنز به تلفن اجازه می دهد بهترین لنز را بر اساس زوم انتخاب کند. کاربران می توانند نور و فاصله تا سوژه را در این اپلیکیشن حتی در حالت عکس با نگه داشتن دکمه شاتر، فیلمبرداری کنند.

قابلیت جدید دوربین

اگر از دوربین به مدت 2 دقیقه استفاده نشود، اپلیکیشن خاموش می شود و کاربران می توانند سرعت شاتر دوربین را بالاتر ببرند. علاوه بر این، می توانید از آن برای تنظیم تعداد عکس‌هایی که می خواهید بعد از خاموش شدن تایمر بگیرید، استفاده نمایید.

ماه گذشته، سامسونگ به لطف ویژگی Dynamic Island Icon اندروید 13، آیکون برنامه را به روز کرد تا با تم رنگی تصویر زمینه گوشی مطابقت داشته باشد. در حال حاضر، کسانی که Samsung Galaxy S22،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra دارند، می توانند به فروشگاه گلکسی سامسونگ رفته و برنامه دستیار دوربین را نصب کنند.

البته این ویژگی هم اکنون در مرحله تست برای کاربران نسخه بتاست که بعد از اتمام این مراحل؛ آماده انتشار عمومی خواهد شد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − 19 =