تفاوت گوشی های سامسونگ گلکسی سری S23 فاش شد!

تفاوت گوشی های سامسونگ گلکسی سری S23 فاش شد!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

با وجود آن که شرکت سامسونگ نسبت به گذشته در محرمانه نگه داشتن مشخصات سخت افزاری گوشی ها تا زمان عرضه بهتر عمل کرده است اما، با این وجود اطلاعات جدید تفاوت میان این سری را فاش می کند.

s23 dec 1

برخی از تصاویر فاش شده به ما می تواند تصویر بهتری از گوشی پرچم دار بعدی سامسونگ ارائه دهد. طبق گزارش فون اریا؛ رندرهایی که در طول سال منتشر شده اند نشان می دهد که گلکسی S23 و Plus S23 دارای آرایه دوربینی مشابه مدل S23 Ultra هستند. اما مشخصات سخت افزاری دوربین آن‌ها با هم فرق دارد.

s23 dec 2
مدل گلکسی اس 23 اولترا ظاهری شبیه به مدل قبلی خود دارد، اما همراه با یک سری تفاوت های جزئی است. به عنوان مثال، اضلاع گوشی صاف، حاشیه های آن نازک تر، ابعاد گوشی کمی بیشتر و پهن‌تر می باشد. گوشه‌های مدل های استاندارد و پلاس نسبت به مدل های 2022 کمی گردتر و بلندتر بنظر می رسند. شما می توانید عکس های فاش شده از گلکسی Ultra S23، Plus S23 و 23 S را در زیر ببینید.

s23 dec 3

گلکسی اس 23 اولترا 6.8 اینچی تا حدودی بزرگ تر از مدل گلکسی اس 23 پلاس 6.5 اینچی و گلکسی اس 23 6.1 اینچی است. علاوه بر این، در اولترا یک شیار برای قلم S Pen در نظر گرفته شده است که در دو مدل دیگر دیده نمی شود. ظاهر Ultra مثل یک جعبه چهار گوش بنظر می رسد اما دو مدل دیگر چهارگوش آن انحناء دارد. تصاویر تفاوت چندانی را بین آن ها نشان نمی دهد اما، شاید جزئیات سخت افزاری آن با هم فرق داشته باشد.

s23 dec 5
شایعاتی مطرح است که سامسونگ در سری های جدید گوشی های پرچم دار خود از یک پردازنده Qualcomm Snapdragon8 Gen2 استفاده کرده است که بسیار سریع‌تر از تراشه های فعلی موجود در بازار می باشد. این تراشه می‌تواند گوشی‌های23‌Galaxy S را از لحاظ سرعت با آیفون 14 در یک رتبه قرار دهد. بنابراین، طبق این ویژگی احتمال دارد سری S23 بتواند به بهترین گوشی سال 2023 تبدیل شود.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

12 − 7 =