گوشی های پرچم دار Nio به زودی رونمایی می شود!

گوشی های پرچم دار Nio به زودی رونمایی می شود!

در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه جدیدترین خانه شرکت خودروسازی Nio در استان گوانگدونگ، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد به زودی از گوشی های پرچم دار خود رونمایی می کند.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر؛ در مراسم افتتاحیه Nio که مدیرعامل این شرکت طبق عادت همیشگی حضور داشت، گزارشی از برنامه های آینده شرکت ارائه گردید.

ویلیام لی، علاقه زیادی دارد که با مشتریان خود به صورت مستقیم گفت و گو کند. این شرکت پیش از این مراسم نیز بارها گفته بود که در حال ساخت تلفن هوشمندی با برند نیو است. ایده ساخت گوشی زمانی به وجود آمد که، شرکت اپل امکان دسترسی مشتریان این شرکت را به برخی از فناوری های آیفون محدود کرد. کاربران گوشی‌های اندرویدی خیلی در معرض خطر نیستند. اما Nio دریافت که تنها راه استفاده کامل از فناوری فعلی این است که، گوشی مخصوص خود را بسازد.

طبق صحبت های ویلیام لی پیشرفت زیادی در پروژه ساخت تلفن صورت گرفت. دو تیم فنی روی این پروژه کار می کنند: یکی در استان شانگهای و دیگری در استان شنژن چین. یکی از نکاتی که لی اشاره نکرد این بود که، کاربران گوشی های اندرویدی مجبور نیستند گوشی های خود را در سال آینده عوض کنند. طبق شایعات مطرح شده، گوشی Nio تا سال 2023 آماده عرضه می شود.

شواهد نشان می دهد که درحال حاضر نسخه آزمایشی Nio در دسترس تعدادی از کاربران قرار گرفت. نتایج و بازخورد اولیه کاربران از گوشی جدید دلگرم‌کننده است. گوشی های Nio از نظر عملکرد و ویژگی‌ طبق گفته کاربران بسیار شبیه به گوشی‌های آیفون اپل است.

خبر رونمایی این گوشی در آینده نزدیک نشان می دهد که، شرکت مشغول طراحی نسخه 2024 آن است. این گوشی گران‌قیمت سال آینده برای فروش عرضه می شود و این خبر بدی برای شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به‌ویژه اپل خواهد بود. اپل، علیرغم فناوری های جدید در گوشی‌های پرچم دار، اجازه اتصال و یکپارچه‌سازی را به آن ها نمی دهد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

13 + بیست =