انتشار نسخه اندروید 14 تا سال 2024!

انتشار نسخه اندروید 14 تا سال 2024!

آخرین بروز رسانی: 28 آبان 1401توسط برچسب‌ها: , , , ,

شرکت سامسونگ اعلام کرد اندروید 14 را نسبت به مدت زمان انتشار اندروید 13 در سال جاری، سریع تر عرضه خواهد کرد.

طبق گزارش گروه علم و فناوری های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، سامسونگ می گوید که نسخه اندروید 14 را سریعتر از انتشار اندروید 13 امسال عرضه خواهد کرد. گوشی‌های پیکسل گوگل می‌خواهند جدیدترین نسخه اندروید را زودتر از سایر رقبا تهیه کنند. اما سامسونگ نسخه بروز رسانی اندروید13 را ابتدا برای کاربران گلکسی منتشر کرد نه کاربران پیکسل!

 

سامسونگ گفت تا پایان سال دستگاه های Galaxy Tab S7 و Tab S6 Lite نیز اندروید Android13/One UI 5.0 دریافت خواهند کرد. سامسونگ پیشرفت بزرگی در سرعت ارائه آخرین نسخه اندروید از خود نشان داده است. گوگل ممکن است چند ماه طول بکشد تا بتواند آخرین نسخه سیستم عامل را برای گوشی های اندرویدی پیکسل، دریافت کند.

سامسونگ در ارائه اندروید 13 به مشتریان خود، سریعترین تولیدکننده گوشی اندرویدی بود. گوشی‌هایی مانند SAMSUNG، Google Pixel و Apple iPhone به طور معمول سریع‌تر از رقبا به‌روزرسانی‌ها را دریافت می کنند، زیرا خود آنها تولید کننده نرم‌افزار گوشی هستند.
همکاری جدید سامسونگ با گوگل از بسیاری جهات به سازنده کره جنوبی کمک می کند

بخشی از دلایلی که سامسونگ توانسته سرعت به روز رسانی اندروید 13 خود را افزایش دهد، به دلیل همکاری نزدیک آن با گوگل است. سامسونگ حتی در بیانیه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرد و گفت: “Samsung Electronics به تقویت همکاری با گوگل ادامه می دهد و به بازخورد کاربران نگاه می کند تا نسخه بروز رسانی One UI را کامل تر کند.”

گوشی سامسونگ گلکسی s22

رابط کاربری One UI که این شرکت کره‌ای با آخرین به‌روزرسانی اندروید ارائه داد، مخصوص مشتریانی است که گوشی آن‌ها صفحه‌نمایش بزرگ تری دارند. این کار با جابجایی عناصر قابل اجرا به پایین نمایشگر انجام شد.

سامسونگ می گوید، از زمانی که گوگل نسخه نهایی اندروید 13 را در ماه آگوست منتشر کرد تا 24 اکتبر زمانی که اولین بار نسخه Android 13/One UI 5.0 منتشر شد، تنها دو ماه طول کشید. این شرکت در ادامه گفت که قصد دارد در سال 2023 نسخه 14/One UI 6 را سریع تر ارائه کند.

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری پرچم‌دار گلکسی اس 23، اندروید 13به همراه رابط کاربری One UI 5.1، از قبل بر روی آن‌ها نصب شده است. گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ توسعه این رابط کاربری جدید را تا حدود زیادی به پایان رسانید. انتظار می‌رود سری Galaxy S23 در رویداد بعدی سامسونگ Unpacked که احتمال دارد در ماه ژانویه یا فوریه 2023 باشد، عرضه شود.

یکی از دلایل برتری گوشی‌های سامسونگ نسبت به گوشی‌های پیکسل‌، تعداد نسخه های به‌روزرسانی‌ اندرویدی است که مدل‌های پرچمدار آن دریافت می‌کنند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

17 − 10 =