پنج گوشی جدید شرکت سونی در سال 2023

پنج گوشی جدید شرکت سونی در سال 2023

شرکت سونی همگام با بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند به صورت فشرده مشغول کار بر روی گوشی های جدید جهت عرضه در سال 2023 می باشد.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از سایت ژاپنی SumahoDigest، شرکت سونی به صورت محرمانه در حال آماده سازی حداقل 5 گوشی هوشمند جدید برای ورود به بازارهای جهانی در سال آینده می باشد.

سایت SumahoDigest که اغلب اطلاعات مربوط به محصولات سونی را فاش می کند به تازگی، اطلاعاتی از سونی به دست آورده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد حداقل مدل‌های زیر را در سال 2023 روانه بازار کند:

Xperia PRO-II
• Xperia 10 V
• Xperia Ace IV
• Xperia 1 V
• Xperia 5 V

در پست فروم این سایت آمده است که سه مدل از این پنج مدل، به احتمال زیاد Xperia PRO-II, Xperia 1 VXperia 5 V از چیپست جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برند. البته مدل Ace IV، نسبت به بقیه جمع و جور تر خواهد بود. از دو گوشی باقی مانده یکی دارای اسنپدراگون 4 نسل 1 و دیگری که ممکن است مدل اکسپریا 10 ولت باشد، از اسنپدراگون 6 نسل 1 می باشد.

گوشی هوشمند مدل Ace طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، ابتدا فقط در محل اصلی این شرکت یعنی ژاپن عرضه می شود و سپس به بازارهای جهانی وارد خواهد شد. این یک خبر عالی برای کسانی است که، به دنبال یک گوشی اندروید ماشبه مدل آیفون مینی اپل هستند.

این گزارش می‌گوید که مدل های Xperia 1 V, 5 Vو 10 Vاز همان الگوی عرضه فعلی تبعیت می کنند، به این معنی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که 1 ولت و 10 ولت در ماه می و 5 ولت در سپتامبر سال آینده به بازار وارد خواهند شد.

این افشاگر معتقد است که سونی می خواهد برای احراز هویت از نمایشگر به جای اسکنر اثر انگشت فیزیکی استفاده کند. البته، بیشتر سازندگان اندروید از قابلیت اثر انگشت استفاده می کنند. خیلی از افراد فکر می کنند استفاده از اثر انگشت برای ورود به گوشی مطمئن تر از روش های دیگر می باشد. اما، شرکت سونی به دلیل مشکلاتی که برخی کاربران نسبت به اسکن اثرانگشت با آن مواجه هستند، تصمیم گرفته است از روش جدیدی برای احراز هویت کاربران استفاده کند.

از سایر مشخصات، سونی اکسپریا 1 ولت و 5 ولت می توان به سنسور دوربین 1 اینچی، سیستم بلندگوی قوی و طراحی جدید اشاره کرد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

14 + 5 =