قیمت و مشخصات گوشی تاشو موتورلا Razr 2022

قیمت و مشخصات گوشی تاشو موتورلا Razr 2022

شرکت موتورلا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که، گوشی تاشو جدید این شرکت مدل Razr 2022 آماده عرضه در بازارهای جهانی است.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، گوشی تاشو جدید Motorola ترکیبی از حالت کلاسیک و فناوری های جدید قرن بیست و یکم می باشد. گوشی تاشوRazr2022 ابتدا در آسیا عرضه شد. اگرچه موتورولا، اوایل اعلام کرده بود که همزمان آن را در سراسر جهان عرضه خواهد کرد ولی حدود 3 ماه طول کشید تا آن را پیاده سازی کند.

با این وجود، امروز آغاز عرضه بین المللی Motorola Razr2022 در بازارهای اروپایی است. این دستگاه تاشو هدف بسیار بلندپروازانه‌ای را در پیش دارد. این گوشی باید با سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4، پادشاه گوشی های تاشو جهان رقابت کند. اما، آیا Razr 2022 همه خصوصیت های لازم را برای رسیدن به این هدف دارد؟! برای یافتن پاسخ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید….

طراحی و نمایشگر

صفحه نمایش Razr2022

نمای بیرونی Razr 2022 همانند مدل قبلی است، اما موتورولا تلاش کرده است ظاهر آن را مدرن تر کند. بنابراین، حالا به طور کامل با طراحی مدرن سازگار شده است. به عنوان یک گوشی تاشو،Razr دارای 2 نمایشگر است. صفحه نمایش Quick View که 2.7 اینچ بزرگ تر شده است و بنابراین، به کاربران آزادی بیشتری در حالت تاشو می دهد.

با این حال، صفحه اصلی نمایشگر دارای یک پنل 6.7 اینچی از نوع FHD+ OLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. این نمایشگر دارای گواهینامه 10+HDR می باشد و 100٪ از طیف رنگی DCI P3 پشتیبانی می کند.
موتورولا ادعا می‌کند که صفحه‌نمایش اصلی «از نظر دقت، مطابق با استانداردهای سینمایی است» که به نوبه خود، Razr 2022 را به یک دستگاه با قابلیت رسانه ای عالی تبدیل می‌کند.

فرم تاشوی گوشی، آن را قادر می سازد از قابلیت Flex View پشتیبانی کند. Flex View، قابلیتی است که به تلفن هوشمند قابلیت نمایش از زوایای دید مختلف را می دهد و به شما کمک می کند بدون دست، از دستگاه استفاده کنید. البته داشتن یک سه پایه داخلی برای عکس گرفتن به مزیت های آن اضافه کرده است.

دوربین و مشخصات

دوربین گوشی تاشوRazr2022

موتورولا ادعا کرد کهRazr2022 دارای “پیشرفته ترین دوربینی است که تا به حال در یک تلفن تاشو قرار داده شد” و ما هم دوست داریم حرف آن ها را باور کنیم. دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که به دلیل استفاده از فناوری Ultra Pixel توسط موتورولا، عملکرد عالی در نور کم از خود نشان می دهد.

علاوه بر این، Razr دارای یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی است. در مجموع هدف این است که، تصاویر خیره کننده به نظر برسند. البته، ماژول دوربین پیشرفته این گوشی، امکان فیلمبرداری با کیفیت 8K را فراهم می کند.
گوشی Razr2022 از قدرتمندترین تراشه SoC کوالکام تا به امروز، یعنیSnapdragon 8+ Gen 1 پشتیبانی می‌کند. این اولین بار است که یک گوشی هوشمند تاشو Razr همراه با یک پردازنده پرچم دار عرضه می شود. این دستگاه به اندروید 12، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

ظرفیت باتری 25 درصد افزایش یافته است (در مجموع 3500 میلی آمپر ساعت). این گوشی هوشمند از شارژ 30 واتی از نوع TurboPower و پورت USB C پشتیبانی می کند.
کیفیت صدای آن بسیار عالی است زیرا، دارای قابلیت Dolby Atmos یا صدای سه بعدی است. در آخر، این تاشو از اتصال 5G پشتیبانی کرده و گواهی IP52 ارا نیز دریافت کرده است.

قیمت و دسترسی

خریداران اروپایی می توانند از امروز25 اکتبر، Razr2022 را با قیمت حدود 1199 یورو (معادل 1183 دلار) خریداری کنند. این گوشی تنها در رنگ مشکی عرضه می شود. هم اکنون نسخه 8/256 گیگابایتی دستگاه در اروپا موجود است.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پنج × پنج =