بنچمارک سامسونگ Galaxy S23 Ultra منتشر شد

بنچمارک سامسونگ Galaxy S23 Ultra منتشر شد

سامسونگ  Galaxy S23 Ultra از یک تراشه پر قدرت  Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 تغذیه می کند. در بنچمارکی که به تازگی از این گوشی جدید Samsung منتشر شد، عملکرد آن نسبت به مدل قبلی افزایش چشمگیری از خود نشان می دهد.

طبق گزارش های فن تک و بر اساس گزارش های اخیر، سایت بنچمارک چند روز قبل تصویری از عملکرد یک گوشی گلکسی S23 همراه با امتیازهای آن، منتشر کرد. شایعاتی مطرح شده بود که، تراشه‌ی پیشرفته جدید کوالکام دارای یک آرایش خوشه‌ای سه‌گانه است. اما، به نظر می‌رسد سازنده تراشه رویکرد خود را در این مورد تغییر داده است.

کوالکام به جای استفاده از یک هسته پرسرعت، سه هسته میانی و چهار هسته کم توان؛ از یک هسته پرقدرت با فرکانس 3.36 گیگاهرتز، چهار هسته متوسط با سرعت 2.80 گیگاهرتز و سه هسته کوچک با سرعت 2.02 گیگاهرتز استفاده کرده است. این تصمیم با خود دنیایی از تغییرات را به همراه داشته است. حداقل تا آن جا که امتیازات نشان می دهند، به طور کامل عملکرد روزانه را نشان نمی دهد.

s23 ultra سامسونگ گلکسی
سایت MySmartPrice درخواست مجوز Galaxy S23 Ultra در ایالات متحده را، با شماره مدل SM-S918U در سایت Geekbench مشاهده کرد. در آزمون تک هسته ای اس23 توانست 1521 امتیاز و در آزمون چند هسته ای 4689 امتیاز کسب کند. اما گوشی S 22 در مقایسه تحت همان شرایط، امتیاز 1157 و 3307 را کسب کرد.

واضح است، به نظر می رسد که عملکرد گوشی پرچم دار سال 2023 به طور قابل توجهی افزایش یافته و از طرفی هم ممکن است این گوشی، نسخه اصلی نباشد. بنابراین، شاید نیاز به بهینه سازی های نرم افزاری بیشتری داشته باشد و در مجموع بتواند امتیازهای بالاتری را کسب کند.

s23 ultra بنچمارک

مدلی که در این جا مورد آزمایش قرار گرفت 8 گیگابایت رم داشت. اما، سامسونگ به احتمال زیاد نسخه 12 گیگابایتی آن را برای فروش عرضه خواهد کرد. عملکرد این گوشی با فناوری جدید LPDDR5X DRAM tech که سامسونگ چند روز پیش معرفی کرده است، بیشتر افزایش می‌یابد.

با بالارفتن عملکرد، نگرانی های زیادی در مورد گرمای بیش از حد به وجود می آید. اما، از آن جایی که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 توسط شرکت تایوانی TSMC خواهد ساخت و نه سامسونگ، مشکلی پیش نخواهد آمد.

Galaxy S 23 Ultra به نظر می رسد بتواند به راحتی از بهترین تلفن های هوشمند سال 2022 سبقت بگیرد. کارشناسان پیش بینی می کنند که این گوشی دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی و طراحی دقیق تر نسبت به مدل قبلی، باشد. اما، صفحه نمایش 6.8 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری مدل قبلی را حفظ می کند. ممکن است، سامسونگ این دستگاه را در اوایل سال آینده رونمایی کند.

دیدگاه خود را بنویسید

20 − 1 =