شباهت سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 23

شباهت سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 23

آخرین بروز رسانی: 25 مهر 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

تاعرضه سری گلکسی اس 23حداقل سه ماه دیگر باقی مانده است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از محصول جدید سامسونگ وجود ندارد ولی، به تازگی تصاویر جدیدی از کیس‌های آن فاش شده است.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از Ice Universe افشاگر نزدیک به این شرکت، تصاویر منتشر شده به مدل های گلکسی S23 تعلق دارد. حالا ما حداقل می دانیم طراحی این سه مدل شبیه به هم است.

این تصاویر چقدر حقیقت دارد؟
طبق روال، شرکت‌ها قبل از عرضه محصولات خود مشخصات آن ها را به شرکت های سازنده لوازم جانبی ارائه می دهند. آن ها می خواهند مطمن شوند محصول جدید به موقع برای عرضه آماده خواهد شد.
رندرهای فاش شده مبتنی بر CAD نشان می دهد که طراحی S23 Ultra خیلی شبیه به مدل قبلی خود است اما، گلکسی S23 و Plus S23 کمی تفاوت دارد زیرا، برجستگی های دوربین مدل های قبلی را ندارند.

تصاویر قاب‌های محافظ منتشر شده توسط Ice Universe ، دلیل دیگری است که هر سه مدل موجود طراحی قاب پشتی یکسانی دارند. البته، به معنای داشتن مشخصات دوربین یکسان نخواهد بود.

S23 مقایسه گلکسی
سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا قرار است به اولین گوشی سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی تبدیل شود که به نوعی جایگاه خود را در لیست بهترین گوشی های دوربین دار حفظ می کند. دو مدل دیگر احتمال دارد دوربین جلو بهتری دریافت کرده باشند.

برگردیم به تصویرفاش شده، به نظر می رسد همه مدل ها دارای لبه های گرد هستند. البته، بعید به نظر می رسد به این شکل باقی بمانند. گلکسی اس 23 اولترا ممکن است همان ظاهر چهارگوش اس 22 اولترا را حفظ کند و فقط کمی بلندتر، پهن تر اما باریک تر نسبت به قبل باشد. کارشناسان معتقدند، اس 23 حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به اس 22 خواهد داشت.

در مورد S23 و Plus S23، پیش بینی می شود لبه های گردتری نسبت به مدل های قبلی داشته باشند. ابعاد آن احتمال دارد کمی پهن تر و بلندتر خواهد بود. علاوه بر این موارد، آن ها ممکن است حاشیه های گسترده تری داشته باشند. اگرچه تصویر نشان می دهد که کلمه پلاس برای سایز متوسط این گوشی‌ها کنار گذاشته خواهد شد اما، چیزی که مطمئن هستیم این است که نام آن ها Pro S23 نیست.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 23 و اس 32 پلاس دارای باتری های بزرگتری نسبت به مدل های قبلی خود هستند. این سری از گوشی های سامسونگ از تراشه معرفی نشده Qualcomm Snapdragon8 Gen2 تغذیه می شوند. بیشتر بخوانید
این دستگاه ها قرار است در چهار رنگ به بازار عرضه شود و پیش بینی می شود سامسونگ از آن ها تا قبل از فوریه 2023 رونمایی کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 × چهار =