آیفون 15 اولترا از آیفون 14 پرو سبقت خواهد گرفت!

آیفون 15 اولترا از آیفون 14 پرو سبقت خواهد گرفت!

آخرین بروز رسانی: 9 مهر 1401توسط برچسب‌ها: , , , ,

در بین تمام مدل‌های آیفون 14 به نظر می رسد گران‌ترین نسخه آن، آیفون 14 پرو مکس تا این لحظه پرفروش ترین گوشی اپل بوده است و آیفون 14 پرو پس از آن در رتبه دوم قرار دارد.

طبق گزارش های فن تک، این آمار می‌تواند پیامدهایی برای جایگاه آیفون 15 اولترا و آیفون 15 پرو اپل در سال آینده داشته باشد. آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 14 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی نسبت به همتایان خود در سال 2021 ارتقا یافته اند، در حالی که آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی از جزیره داینامیک جدید خود، تراشه سریع A16 Bionic ، دوربین اصلی با وضوح بالاتر برخوردار است.

به نظر می رسد تقاضا برای آیفون 14 و آیفون پلاس به قدری کم است که اپل ظرفیت تولید آن را به مدل های پرو تخصیص داده و به گفته مینگ چی کو تحلیلگر مشهور اپل، آیفون 14 پرو مکس نزدیک به 60 درصد از کل سفارش ها را به تسخیر خود در آورده است.

این نشان می‌دهد که طرفداران آیفون با پرداخت هزینه بیشتر برای امکانات مدل Pro مشکلی ندارند و کو معتقد است که محبوبیت مدل‌های گران‌قیمت می‌تواند اپل را تشویق کند تا تفاوت بیشتری بین آیفون 15 پرو مکس سال آینده ایجاد کند که شایعه شده به آیفون15 اولترا و آیفون 15 پرو تغییر نام خواهند داد.

آیفون 15

مارک گورمن تحلیل گر خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که باید منتظر تغییرات بیشتری در آیفون 15 اولترا باشیم، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

برخی منابع نزدیک به این شرکت، اشاره کرده اند که فقط آیفون 15 اولترا با دوربین پریسکوپ قادر است زوم بهتر را از خود به نمایش بگذارد. سئوالی که این جا مطرح می شود این است که آیا آیفون 15 اولترا دارای دوربین چهارگانه خواهد بود یا خیر؟! باید صبر کرد و دید.

 طبق شایعات مطرح شده این گوشی با داشتن دو دوربین در جلو، قابلیت فیلم‌برداری 8K  و فضای ذخیره‌سازی بیشتر ممکن است گران‌تر از آیفون 14 پرو مکس باشد.

مدل‌های Pro به احتمال زیاد از تراشه A17 استفاده می‌کنند، اما با توجه به اختلاف نظر فعلی بین اپل و TSMC، مشخص نیست که آیا این تراشه 3 نانومتری خواهد بود یا خیر!

در حال حاضر، تنها تفاوت بین آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری آن‌ها می باشد. در حال حاضر آن ها بهترین گوشی های هوشمند سال 2022 هستند. هنوز حدود یک سال دیگر به عرضه آیفون 15 باقی مانده است، بنابراین نمی توان به طور قطعی در مورد این گوشی جدید اپل چیزی گفت.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

ده − پنج =