گوشی های آیفون 15 مجهز به جزیره داینامیک می شوند

گوشی های آیفون 15 مجهز به جزیره داینامیک می شوند

آخرین بروز رسانی: 28 شهریور 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

شایعات جدیدی مطرح شده که بر اساس آن، آیفون 15 ویژگی جزیره داینامیک را مانند نسخه قبلی حفظ خواهند کرد اما نرخ تازه سازی نمایشگرهای نسل جدید گوشی های اپل تغییری نمی کنند.

پس از پنج سال، اپل یک جایگزین برای ناچ معرفی کرد، اما Dynamic Island تنها محدود به گوشی های آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس می شود. این بریدگی برای قرار دادن اجزای Face ID و دوربین جلو در نظر گرفته شده که به شما امکان بررسی هشدارهای سیستم و فعالیت‌های جاری در حین انجام فعالیت هایی مانند بازی را می دهد. جزیره داینامیک یا پویا همچنین می تواند جزئیات بیشتری در مورد هر یک از فعالیت های در حال اجرا به شما ارائه دهد.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از راس یانگ، تحلیل گر صنعت نمایشگرکه سابقه خوبی در این زمینه دارد، می‌گوید که مدل‌های غیر پرو آیفون 15 احتمالا ویژگی جزیره دینامیک را دریافت خواهند کرد. این ادعا با شایعات قبلی در مورد این که تمام مدل‌های آیفون 15 دارای بریدگی‌هایی به شکل قرص و سوراخ هستند، مطابقت دارد.

یکی از ویژگی های صفحه نمایش که ممکن است در آیفون 15 و 15 پلاس شاهد آن نباشیم، وجود نمایشگر 120 هرتزی می باشد.

نمایشگرهای ProMotion اپل به فناوری LTPO متکی است. این فناوری نرخ تازه‌سازی پویا را ارائه می دهد که بسیار مهم است، زیرا زمانی که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد شما می‌توانید محتوای متحرک مانند بازی یا فیلم را سریع و روان تماشا کنید و محتواهای ثابتی مانند متن را بدون نیاز به باتری ببینید.

امسال، این فناوری بیشتر بهبود یافته است و  نرخ به‌روزرسانی را تا 1 هرتز کاهش یافته است . این ویژگی حالت همیشه روشن را فعال می کند وبه آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس این اجازه را می‌دهد صفحه قفل را کم‌نور کنند و اطلاعات مفید ویجت ها مانند زمان را نشان دهند.

ظاهرا اپل صفحه نمایش های LTPO را از شرکت های سامسونگ و ال جی خریداری کرده است و برای مدل های استاندارد صفحه نمایش 60 هرتزی را از BOE دریافت می کند. از آنجایی که شرکت BOE نمایشگرهای LTPO را به موقع برای عرضه در آیفون های 15 آماده نخواهد کرد، اپل نمایشگرهای 60 هرتزی را روی آیفون 15 و 15 پلاس قرار خواهد داد.

انتظار می رود اپل در سال آینده تفاوت بیشتری بین مدل ها داشته باشد. حتی انتظار می‌رود آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس دارای تفاوت های بیشتری از لحاظ اندازه نمایشگر و باتری باشند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 × یک =