زمان عرضه گوشی پرچم دار موتورلا Edge 30 Pro

زمان عرضه گوشی پرچم دار موتورلا Edge 30 Pro

موتورولا اج 30 پرو ممکن است به عنوان اولین گوشی هوشمند غیر تاشو موتورولا باشد که از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می برد و دارای ویژگی های پیشرفته دیگری از جمله شارژر 125 واتی خواهد بود. Motorola Edge 30 Ultra از نسل گوشی های پرچمدار است که موتورولا می تواند از آن برای رقابت با سامسونگ در بازار گوشی های اندروید غیرقابل تاشو استفاده کند.

بر طبق گزارش های فن تک، موتورولا قرار است در تاریخ 8 سپتامبر از موتورولا اج 30 اولترا رونمایی کند.
توئیتر معروف Tipster Evan Blass در توئیتی یک ویدیوی تبلیغاتی از گوشی جدید موتورلا منتشر کرده است. سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی اولین ویژگی است که توجه ما را به خود جلب می کند. این دوربین در مقایسه با گوشی های هم رده خود در بازار، ابعاد بزرگی دارد. موتورولا به ما اطمینان می دهد که دوربین تحت هر شرایط نوری عملکرد شگفت انگیزی خواهد داشت و برای اثبات آن نیز، تعدادی عکس گرفته شده با این گوشی تلفن را منتشر کرده است.

این ویدئو نشان می دهد که در اج- 30 از چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده شده است که آن را “سریع ترین و قدرتمندترین پردازنده اسنپدراگون” می نامد. با توربوشارژر 125 واتی فوق الذکر، می توانید به مدت 3 دقیقه گوشی خود را شارژ کامل نمایید.

صفحه نمایش آن خمیده و در ابعاد 6.67 اینچی از جنس POLED یا همان پلاستیکی است و دارای رزولوشن 1080 x 2400 می باشد که در برخی از گوشی های پرچمدار اندرویدی مانند Pixel6 Pro  و Galaxy S 22 Ultra دیده ایم. بیشتر کارشناسان معتقدند که شما نمی توانید بین p 1080 و p 1440 تفاوت قائل شوید. با این حال، نمایشگر اج-30 دارای نرخ رفرش 144 هرتز و صفحه نمایش روشن با حداکثر سرعت 1250 نیت خواهد بود.

ویدیو منتشر شده نشان می‌دهد که این تلفن دارای Dolby Atmos خواهد بود که صدای فضایی «سه‌بعدی» را ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد صداها را به گونه ای بشنوند که انگار از جلو، سمت چپ، راست یا پشت سرشان پخش می شود. این گوشی در تاریخ 8 سپتامبر یعنی دو روز پس از معرفی گوشی هواوی میت 50 و یک روز بعد از رویداد آیفون 14 معرفی خواهد شد. این تبلیغ به مدت 60 ثانیه نمایش داده می شود، به این معنی که پس از عرضه تلفن در ایالات متحده، احتمالاً آن را در برنامه های تلویزیونی و رویدادهای ورزشی مورد علاقه خود خواهید دید.

موتورولا چگونه توانسته جایگاهی را که اکنون در آن قرار دارد به دست آورد؟ پس از فروکش کردن هیجان در مورد DROID و DROID X، این شرکت در سال 2011 “قوی ترین گوشی هوشمند جهان” را منتشر کرد. این مدل موتورولا Atrix 4G و در انحصار AT&T بود.

Atrix نه تنها یکی از اولین گوشی هایی بود که به پردازنده دو هسته ای مجهز شد، بلکه اولین گوشی در بازار به حساب می آمد که دارای اسکنر اثر انگشت بود، اگرچه حسگر بیومتریک آن زمان به اندازه فناوری امروزی قابل اعتماد نبود. داک لپ تاپ به تلفن اجازه می داد با اتصال به یک رایانه شارژ شود. پس از اینکه گوشی‌های رده بالای موتورولا مانند Atrix نتوانستند موفقیت زیادی کسب کنند، این شرکت شروع به تمرکز بر روی تولید تلفن‌های ارزان قیمت مانند Moto G.

زمانی که موتورولا با تولید گوشی های ارزان قیمت در بازار به موفقیت رسید، وارد عرصه ساخت گوشی های میان رده شد تا این که در سال 2020 با موتورولا اج و موتورولا اج پلاس به نسل پرچمداران برگشت. در حال حاضر موتورولا سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در ایالات متحده به شمار می آید و در آستانه عرضه بلندپروازانه ترین تلفن خود در سال های اخیر است.
هیجانی در بین طرفداران موتورولا در ایالات متحده به وجود آمده است زیرا این شرکت به زمان رونمایی از گوشی اج-30 نزدیک می شود.

از ویژگی های گوشی Edge 30 Ultra می توان به باتری 4610 میلی آمپر ساعتی، دارای سیستم عامل اندروید 12، سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت لنز اولترا واید و یک سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین تله فوتو (با زوم اپتیکال 2 برابر) می باشد. موتورلا این گوشی جدید را در دو نسخه که شامل حافظه داخلی 8 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا حافظه داخلی 12 گیگابایت رم به همراه 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد کرد.

 

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

2 × 5 =