مدل مفهومی آیفون 15 منتشر شد

مدل مفهومی آیفون 15 منتشر شد

اپل آیفون 15 موبایل آینده است که دارای وزن سبک و عملکرد عالی است. شما می توانید این گوشی سبک وزن و شیک را در رنگ های مختلف خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با امکانات آیفون15 با های فن تک همراه باشید.

شایعه ها حاکی از آن است که این گوشی دارای صفحه نمایش فوق العاده 6.1 اینچی (15.49 سانتی متری) با وضوح 1170 در 2532 پیکسل می باشد.
این موبایل عملکرد سریع‌ و بدون تاخیر را هنگام تماشای ویدیو، انجام بازی‌های گرافیکی شدید یا مرور وب تضمین می‌کند، زیرا گفته می‌شود به پردازنده (2×2.65 GHz Lightning + 4×1.8 GHz Thunder) مجهز است. علاوه بر این، تلفن همراه آینده با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد تا بتوانید بدون هیچ وقفه ای بین چندین برنامه جابجا شوید. احتمالا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد تا بتوانید تمام آهنگ‌ها، ویدیوها، بازی‌ها و موارد دیگر را بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های فضا در گوشی ذخیره کنید.

این موبایل آینده اپل برای اجرای سیستم عامل iOS 17 تبلیغ می شود و ممکن است دارای یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی باشد که بتوانید ساعت های طولانی از دستگاه برای انجام بازی، گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم و موارد دیگر برای مدت طولانی تری بدون نگرانی در مورد شارژ باتری استفاده کنید.

می‌توانید مهارت‌های عکاسی خود را یک درجه بالاتر ببرید، زیرا این تلفن دارای یک دوربین تکی در پشت می باشد. حدس زده می شود که یک سنسور 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل دارد تا بتوانید روی عکس های شگفت انگیز کلیک کنید. ویژگی‌های راه‌اندازی دوربین عقب ممکن است شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره، لمس برای فوکوس باشد. همچنین، می‌توانید با کلیک روی تصاویر تماس‌های ویدیویی برقرار کنید زیرا انتظار می‌رود آیفون 15 اپل با دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی عرضه شود.

شایعه شده است آیفون 15 اپل از گزینه های مختلف اتصال WiFi – Yes, Wi-Fi 802.11, a/ac/b/g/n/n 5GHz، Mobile Hotspot, Bluetooth – Yes, v5.2, and 5G ، 4G ، 3Gو 2G پشتیبانی می کند. علاوه بر این، سنسورهای موجود در تلفن هوشمند ممکن است شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج باشند.
ابعاد آیفون 15 اپل 146. 7 میلی متر در 71. 5 میلی متر در 7. 4 میلی متر پیش بینی می شود و ممکن است تقریباً 164 گرم وزن داشته باشد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

5 × چهار =