بهترین گوشی هوشمند سال 2022، قسمت دوم

بهترین گوشی هوشمند سال 2022، قسمت دوم

ما در اینجا با ادامه بررسی فهرستی از گوشی های هوشمند، قصد داریم بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

    گوگل پیکسل 6 پرو

                 4- گوگل پیکسل 6 پرو
                     در بازار گوشی های اندوریدی، جایگاه دوم را به خود اختصاص می دهد.

 معایب  مزیت
 حسگر اثر انگشت غیرقابل اعتماد در صفحه نمایش  دوربین باور نکردنی
 اتصال سلولی پوسته پوسته در برخی شرایط  ویژگی های سرگرم کننده دوربین و ابزارهای ویرایش
 

صفحه نمایش 120 هرتزی می تواند تکان بخورد

 

 صفحه نمایش پر جنب و جوش و رنگارنگ
   اندروید 12
   پشتیبانی طولانی نرم افزار

گوگل یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ گوشی های هوشمند است که مشابه اپل با ارائه گوشی های هوشمند در این بازار حضور دارد. گوگل با ایجاد Google Android می تواند کار های مختلف را مدیریت می‌کند. سری Pixel آن، اولین دستگاهی است که به آخرین نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های Android دسترسی دارد. پیکسل 6 پرو به لطف تراشه جدید Tensor Google فوق‌العاده قدرتمند است و از توانایی هوش مصنوعی قوی‌تری برخوردار است.
از ویژگی های دیگر آن، می توان به صفحه نمایش عالی و پشتیبانی نرم افزاری طولانی اشاره کرد، اما قوی ترین ویژگی آن مجموعه دوربین استثنایی آن می باشد. مجموعه دوربین سه لنزی Pixel 6 Pro بهترین دوربین را در میان رقبا دارد که می تواندعکس‌های ثابتی را با کیفیت فوق العاده بگیرد که تا به حال دیده‌ایم. جالب است بدانید، در بخش دوربین می تواند آیفون 13 پرو را شکست دهد. پیکسل 6 پرو یک گوشی هوشمند اندرویدی فوق‌العاده خوب و از نظر مقاومت در مقام دوم قرار دارد.

    Moto G Power (2022)

                 5- Moto G Power (2022)
                     بهترین گوشی هوشمند ارزان قیمت محسوب می شود.    

 معایب  مزیت
 بدون اتصال 5G  مقرون به صرفه
 همراه با اندروید 11  عمر باتری شگفت انگیز
 پوشش پلاستیکی  بیومتریک دقیق
 وجود تاخیر  مقدار مناسب RAM
   سیستم دوربین و نرم افزار خوب
   ضد آب

چه ویژگی آن را برای خرید جذاب می کند؟ Moto G Power (2022) همه موارد اولیه را در اندازه خوب و عمر باتری بی نظیر در اختیار شما می گذارد.

برای چه کسانی می تواند مناسب باشد؟ برای کسانی که می خواهند با هزینه کمتر صاحب یک تلفن بزرگ با ویژگی های عالی شوند.

وقتی شما بودجه خرید کمی دارید اما در عین حال کیفیت و ویژگی های یک گوشی برای شما مهم است، موتورولا گزینه مناسبی خواهد بود. این برند گوشی هوشمند با قیمت خرید 200 دلار بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشد.
از ویژگی های دیگر آن می توان به نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی 90 هرتزی، 4 گیگابایت رم، تراشه مدیاتک هلیو G37 و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی که نسبت به مدل سال قبل کمی کاهش یافته است اشاره کرد. اما علاوه برآن، یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند شارژ را در صورت استفاده زیاد تا سه روز و در غیر اینصورت تا پنج روز نگه دارد.

اندروید 11 آن، قابل ارتقا به اندروید 12 می باشد. از جمله خصوصیات دیگر آن، جک 3.5 میلی‌متری صدا که امروزه در بسیاری از پرچمداران گوشی های هوشمند وجود ندارد، رتبه IP52 و تنظیمات دوربین مناسب 50 مگاپیکسل اصلی، 2 مگاپیکسل ماکرو، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که چرا این یک گزینه وسوسه انگیز برای مبالغ خرید کمتر از 200 دلار است.

از معایب آن می توان به مواردی از قبیل نبود ویژگی های سطح بالا، بدنه پلاستیکی، رنگ‌های صفحه‌نمایش کمی کم‌رنگ و کم‌نور،
وجود تاخیر زیاد، نبود شارژ بی سیم، عدم اتصال از نقطه اتصال 5G اشاره کرد. اما برای کسانی که به دنبال یک تلفن عالی برای جست و جوی اینترنتی روزمره، ایمیل‌ها، تماس‌ها و رسانه‌های اجتماعی هستند، Moto G Power (2022) با قیمتی بسیار مقرون به صرفه، مناسب ترین گزینه است.

     

iphne se

                 6- Apple iPhone SE (2022)
                     بهترین گوشی هوشمند در اندازه کوچک می باشد.

             معایب                           مزیت 
 قاب های طراحی  تراشه ضد آینده A15 Bionic
 پنل LCD   قیمت مقرون به صرفه
   پردازش تصویر عالی
   فاکتور فرم فشرده

چه ویژگی آن را گزینه جذابی برای خرید می کند؟ جدیدترین آیفون SE اپل (2022) با دارا بودن سایز کوچک تر و در عین حال قدرتمند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

برای چه کسانی مناسب است؟کسانی که به دنبال تلفنی مقاوم هستند که بتواند در جیب (و دستشان) جا شود.

امروزه پیدا کردن یک گوشی واقعا کوچک مانند این است که دنبال یک سوزن در انبار کاه باشید، اما آیفون SE (2022) واقعاً از نظر اندازه کوچک است و دارای صفحه نمایش کوچک 4.7 اینچی Liquid Retina با نرخ تجدید 60 هرتز می باشد. اما متأسفانه، این طراحی کمی قدیمی به نظر می رسد، طراحی به کار رفته در آن، آیفون 8 با حاشیه های درشت و دکمه هوم با Touch ID را به خاطر ما می آورد.

با نگاهی فراتر از اندازه آن، خصوصیات زیادی برای iPhone SE جدید وجود دارد. در زیر قاب آن، آخرین تراشه A15 Bionic اپل با قابلیت مشابه آیفون 13 پرو قرار دارد. علاوه بر آن، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری مناسبی از دیگر خصوصیات آن می باشد.
اگرچه استفاده زیاد آن در طول روز باعث می شود با مشکل روبه رو شوید. اما به دلیل سازگاری با شارژرهای سریع و بی سیم، خیلی سریع راه اندازی خواهد شد.

دارای یک سنسور پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، مشابه آیفون SE قبلی می باشد. اما این نرم افزار

اپل است که با فناوری Deep Fusion، Smart HDR 4 و Photographic Styles و همچنین حالت پرتره بهبود یافته، تفاوت را در اینجا ایجاد می کند. حالت شب در این مدل وجود ندارد، بنابراین عکاسی در محیط های کم نور یا هنگام شب می تواند چالش برانگیز باشد.

از اتصال 5G و iOS 15 پشتیبانی می کند، بنابراین تا پنج، شش سال می توانید از به روز رسانی های سیستم عامل آن استفاده کنید. از معایب آن می توان به، طراحی کمی قدیمی، قاب‌ها بسیار درهم و برهم، عدم وجود شارژر در جعبه اشاره کرد. آیفون SE جدید (2022) با قیمت باورنکردنی 429 دلار عرضه می شود، بنابراین برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

     z3

    7- Samsung Galaxy Z Fold 3

بهترین گوشی هوشمند تاشو موجود در بازار می باشد.

معایب                                  مزیت 

 گران است

 دوام صفحه نمایش بهبود یافته و ضد آب IPX8
 

عمر باتری ضعیف

سخت افزار و قابلیت های قدرتمند  

 

   

دوربین های عقب جامد

   

برای انجام چند کار و بهره وری عالی است

 

چه ویژگی آن را گزینه جذابی برای خرید می کند؟ گوشی های تاشو بالاخره برای زمان بزرگ آماده هستند و Z Fold 3 بزرگترین و بهترین تلفن تاشو در اطراف است.

برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که می خواهد یک گوشی هوشمند عالی داشته باشد و فضای کمی را هم اشغال کند.

آیا تا حالا به این فکر کرده اید که ای کاش می توانستید تبلت را در جیب خود حمل کنید؟ نسل سوم گوشی‌های سامسونگ مدل تاشو این رویا را به واقعیت تبدیل کرد. گلکسی زد فولد 3 در نوع خود یک گوشی هوشمند عالی است و اگر یک گوشی تاشو می‌خواهید، می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

از ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش بیرونی که یک صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED است، اشاره کرد. اما زمانی که آن را باز کنید، با یک صفحه نمایش 7.6 اینچی عظیم روبرو می شوید که تقریباً به اندازه صفحه Kindle Paperwhite ( کتابخانه مجازی آمزون) است. یک صفحه نمایش تبلت واقعی است که در گوشی هوشمند شما پنهان شده است و واقعاً عالی به نظر می رسد.

دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب است، بنابراین اگر زمان کوتاهی در آب غوطه ور شود آسیب نمی بیند، و علاوه بر آن، یک سیستم لولای بهبود یافته دارد که از وارد شدن آسیب های ناشی از ورود گرد و غبار و ذرات به سیستم داخلی آن جلوگیری می کند. این گوشی به اسنپدراگون 888 مجهز شده و به صورت استاندارد دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

قیمت اولیه آن 1700 دلار است. این تقریباً سه برابر هزینه پیکسل 6 می باشد.

       مطالب مرتبط


دیدگاه خود را بنویسید

1 × پنج =