افزودن قابلیت فلاش LED هنگام دریافت پیام در اندروید14

افزودن قابلیت فلاش LED هنگام دریافت پیام در اندروید14

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: ,

گوگل به تازگی قابلیت چشمک زن فلاش LED را زمان دریافت پیامک یا تماس به اندروید14 اضافه کرده است.

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ اندروید 14 به یک ویژگی جدید و بسیار کاربردی مشابه گوشی های آیفون مجهز می شود. گوشی های آیفون یا آیپد معمولا برای کاربرانی که مشکل دیدن یا شنیدن صدا دارند امکان می دهد بتوانند با استفاده از چشمک زن LED متوجه پیامک های دریافتی شوند. بنابراین، زمانی که دستگاه قفل است کاربر با دیدن روشن شدن چراغ چشمک زن متوجه دریافت پیامک می شود. اگر تا به حال از این ویژگی در آیپد یا آیفون خود استفاده نکرده اید به بخش تنظیمات > دسترسی > صوتی/تصویری بروید و فلش LED را برای هشدارهایی که می خواهید روشن کنید. اگر بخواهید فلش در حالت بی صدا خاموش شود باید تنظیمات فلش را در حالت بی صدا غیر فعال کنید.

اندروید14 بتا هشدار پیام 1

گوگل ویژگی آیفون را در اندورید 14 شبیه سازی کرده است اما، همراه با کمی تغییرات! گوگل یک فلش به صفحه نمایش اضافه کرد تا اعلان یا زنگ هشدار را در گوشی های اندرویدی نمایش دهد. اگر نسخه آزمایشی اندروید 14 بتا را نصب کرده باشید می توانید به قسمت تنظیمات > دسترسی > اعلان های فلش بروید و این گزینه را فعال کنید. در این قسمت می توانید انتخاب کنید فلش دوربین هنگام اعلان خاموش شود، یا روشن شود با به صورت چشمک زن روشن/خاموش شود. به صورت پیش فرض رنگ چراغ زرد است اما، کاربران می توانند رنگ آن را تغییر دهند.

اندروید14 بتا هشدار پیام 1

کاربر با زدن دکمه Preview در نزدیکی پایین صفحه یک پیش نمایشی از اعلان فلش را می تواند مشاهده کند. اگر قلش دوربین را فعال کنید، فلش دوربین عقب زمانی که گوشی قفل است دو بار روشن/خاموش می شود. اما، اگر فلش صفحه را روشن کنید زمانی که گوشی قفل است صفحه گوشی دو بار زرد می شود. حالت آخر: اگر هم چراغ LED پشت و هم فلش LED جلو را روشن کنید، زمان اعلام دو بار چراغ فلش پشتی چشمک می زند و دو بار صفحه نمایش جلویی زرد می شود.

اگر می خواهید رنگ زرد صفحه را تغییر دهید باید ابتدا رنگ پیش فرض را انتخاب کنید تا علامت سه نقطه عمودی ظاهر شودو همانطور که می بینید رنگ پیش فرض به صورت دایره نمایش داده می شود. حالا می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و در آخر دکمه ” Done” پایین صفحه را بزنید تا تغییرات نهایی اعمال شود. اما، اگر می‌خواهید قبل از آن یک پیش‌نمایشی داشته باشید، روی دکمه «پیش‌نمایش» یا ” Preview” پایین کادر ضربه بزنید تا نحوه تغییرات جدید را مشاهده کنید. اگر هنوز به این ویژگی دسترسی ندارید احتمال دارد بخاطر نسخه اندروید دستگاه باشد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

شانزده − دو =