افزودن برخی از قابلیت های اندروید14 به نسخه بتا One UI6 !

افزودن برخی از قابلیت های اندروید14 به نسخه بتا One UI6 !

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

سامسونگ قصد دارد برخی از ویژگی اندورید14 را برای کاربران گلکسی نسخه بتا One UI6 عرضه کند.

طبق گزارش فون ارنا؛ به زودی کاربران نشخه آزمایشی One UI6 طعم اندروید14 را خواهند چشید. ویژگی های جدید به کاربران کمک می کند بتوانند با یک دست از صفحه نمایش بزرگ استفاده کنند. نرم افزار وان.یو.آی6 کمک می کند گوشی های گلکسی با اندروید14 سازگار شوند. به گزارش SamMobile شرکت برنامه ریزی کرده بود زمانی که برنامه اندروید14 بتا در آزمایش های مختلف به یک ثبات نسبی رسید، انتشار One UI6 بتا را آغاز کند. در حال حاضر، این ثبات با اندورید14 نسخه سوم بتا به دست آمد.

با توجه به این که، گوگل در حال حاضر عرضه اندروید14 نسخه بتا 3.1 را برای مدل های مخصوصی از پیکسل ارائه کرد می توان نتیجه گرفت، که عملکرد نسخه آزمایشی فراتر از پیش بینی ها بود. نسخه جدید عاری از خطانیست اما، می تواند به این معنا باشد که تمام کارها روی برنامه ها تکمیل شده است! به عنوان مثال، به‌روزرسانی اندروید 14 بتا 3، در برخی از مدل های پیکسل برگه اشتراک‌گذاری با مشکل مواجه شد (تا زمانی که این مشکل برطرف نشود، به فروشگاه Play مراجه کنید و برنامه Sharedr را نصب کنید).

در حال حاضر که اندروید 14 به وضعیت پایداری پلتفرم رسیده است، SamMobile متوجه شد که سامسونگ تصمیم دارد اولین بروزرسانی Beta One UI6 را در هفته سوم جولای عرضه کند. هدف اصلی از ارائه این به‌روزرسانی، سری پرچم‌داران فعلی یعنی سری گلکسی اس 23 خواهد بود. پس از عرضه نسخه جدید در مدل‌های 23 Galaxy S، سایر مدل‌ها می توانند اولین نسخه Beta One UI6 را دریافت کنند.

تاریخ شروع عرضه Beta One UI6 بسیار مهم است زیرا، هر چه برنامه زودتر عرضه شود، نسخه عمومی نهایی زودتر منتشر خواهد شد. سال گذشته، سری گلکسی اس 22 که مدل پرچمدار در آن زمان محسوب می شد نسخه اندروید 13 را با رابط کاربری پایدار 5One UI از 24 اکتبر سال گذشته دریافت کرد.

سامسونگ هرسال زمان دریافت آخرین نسخه اندروید را برای کاربران گوشی های پرچمدار خود کاهش داده است. اما در سال 2021، کاربران گلکسی S21 تا ماه نوامبر موفق نشدند نسخه اصلی به‌روزرسانی One UI4.0 را تحت اندروید 12 دریافت کنند. سال قبل، سامسونگ نسخه 3 One UI وAndroid11 را برای سری گوشی های Galaxy S20 در ماه دسامبر منتشر شد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

13 − 10 =