برنامه هواشناسی گوگل با طراحی جدید در راه است!

برنامه هواشناسی گوگل با طراحی جدید در راه است!

آخرین بروز رسانی: 18 اردیبهشت 1402توسط برچسب‌ها: , , ,

گوگل قصد دارد تغییراتی در رابط کاربری Material You نسخه اندروید برنامه Google Weather ایجاد کند.

طبق گزارش Google 9to5؛ برنامه فعلی هواشناسی گوگل نسبت به سایر برنامه های مشابه رنگارنگ تر و روشن تر به نظر می رسد. از ویژگی اصلی برنامه، ارائه گزارش های هواشناسی 10 روز آینده به کاربران است. اما، چیزی که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است تصویر بامزه یک قورباغه ای است که در برگه Today قرار دارد. در برگه گزارش”فردا” نموداری از دمای 24 ساعت آینده که از 7 صبح امروز تا 7 صبح فردا شروع می شود را، نشان می دهد. آخرین برگه، همانطور که در ابتدا گفتیم گزارش هواشناسی 10 روز آینده را نمایش می دهد.

google weatherطراحی

یک کاربر ناشناس با انتشار توییتی از طراحی مجدد Material You در آینده نزدیک توسط گوگل خبرداد. احتمال دارد در طراحی جدید قسمت پایین برگه “فردا” قابلیت اسکرول کردن اضافه شود تا کاربر بتواند داده ها را راحت تر تماشا کند. تصویر جدید همان زیبایی قبلی را دارد و در طراحی جدید فقط اطلاعاتی مانند دمای فعلی، شرایط آب و هوایی فعلی و دمای حداکثر و حداقلی در طول روز جای کمتری را نسبت به قبل اشغال می کنند. این تغییرات برنامه را شبیه به برنامه های هواشناسی موجود در پلی استور می کند.

برنامه پیش بینی آب و هوا به خصوص حالا که هوا شروع به گرم شدن کرده است می تواند، در برنامه ریزی کارها به شما کمک زیادی کند. هنوز زمان دقیق انتشار طراحی جدید Material You معلوم نیست. اما، کاربران می توانند برنامه Google Weather را از طریق فروشگاه گوگل(گوگل پلی) دانلود و نصب کنند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

8 + 19 =