اپل نیوز، نشریه اقتصادی Fast Company را مسدود کرد

اپل نیوز، نشریه اقتصادی Fast Company را مسدود کرد

آخرین بروز رسانی: 6 مهر 1401توسط برچسب‌ها: , , , ,

اپل نیوز (Apple News) نشریه تجاری و رسانه ای ایالات متحده Fast Company را عصر سه شنبه به دنبال حمله سایبری و ارسال نوتیفیکیشن های “زشت و نژادپرستانه” برای کاربران اپل به حالت تعلیق درآورده است.

طبق گزارش های فن تک، ناشران اخبار با استفاده از سرویس نوتیفیکیشن Apple News می‌توانند اعلان‌های خود را برای مشتریان اپل که مشترک کانال ناشر هستند، ارسال کنند. Fast Company گفت هکرها در این حمله به ابزارهای انتشار این سایت نفوذ پیدا کردند. در حال حاضر Fast Company وب سایت خود را پس از حمله سایبری مسدود کرده است.

شرکت Fast در توییتی اعلام کرد که هکرها دو ” notificationsزشت و نژادپرستانه” را به فاصله یک دقیقه از هم ارسال کردند و افزود که استفاده از فید Apple News را تا زمانی که وضعیت حل شود به حالت تعلیق در می آورد.
این نشریه گفت: “ما در حال بررسی وضعیت هستیم و فید را فعلا به حالت تعلیق درآوردیم. سایت FastCompany.com تا زمانی که مطمئن شویم خطر به طور کامل برطرف شده است، مسدود خواهد بود.”

در حال حاضر وب سایت Fast Company از کار افتاده است و زمانی که به آدرس سایت مراجعه می کنیم با خطای 404 مواجه می شویم.
Fast Company در توییت بعدی خود پس از تعطیلی سایت، اعلام کرد که نرم افزار سیستم مدیریت محتوای آن که توسط خبرگزاری ها برای انتشار و مدیریت داستان ها از طریق ارسال notification استفاده می شد، هک شده است. سرویس اپل نیوز در توییتی اعلام کرد که کانال Fast Company را غیرفعال کرده است.

شرکت Fast گفته است که بعدازظهر یکشنبه نیز با یک حمله هکری مشابه در وب سایت خود مواجه شد و سایت را برای حدود دو ساعت از دسترس خارج کرد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

هفت + 3 =