وزیر ارتباطات 100 گیگابایت اینترنت به پدرها هدیه می دهد

وزیر ارتباطات 100 گیگابایت اینترنت به پدرها هدیه می دهد

آخرین بروز رسانی: 16 بهمن 1401توسط برچسب‌ها: , ,

وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرد با فرا رسیدن روز پدر، 100 گیگابابت اینترنت رایگان به پدرها هدیه می دهد.

پیام وزیر ارتباطات و فناوری به مناسبت روز پدر
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری کشور گفت تعدادی از پدرها به مناسبت فرا رسیدن روز پدر و ولادت حضرت علی (ع)، 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه دریافت خواهند کرد. البته این هدیه شامل تمامی پدران نخواهد شد. وزیر در صفحه شخصی خود در یک پیام‌رسان بومی نوشت:

«به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم دارد به پدرانی که در این روز خجسته صاحب فرزند می شوند، هدیه‌ای ناقابل اهدا کند. در همین راستا، تمامی پدران سراسر کشور که روز تولد حضرت علی صاحب فرزند شده اند، ان‌شاءالله یک بسته هدیه صد گیگابایتی اینترنت رایگان از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت خواهند کرد.»

زارع پور در ادامه گفت:” اطلاعات بیشتر در مورد اینترنت 100 گیگابایتی روز پدر از طریق سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اطلاع مردم خواهد رسید.” بنابراین، برای فعالسازی این بسته هدیه، داخلی یا بین‌المللی بودن آن ومدت زمان اعتبار آن باید منتظر اطلاعات بیشتری بود.

پیش بینی می شود افراد برای دریافت این بسته هدیه باید به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و از این راه شماره تلفن همراه و درخواست اینترنت رایگان را ثبت کنند. در حال حاضر، چنین بخشی به سامانه اضافه نشده است و بایستی منتظر اطلاع رسانی ها بعدی بود.

قبل از این هم، این وزارت خانه بسته اینترنتی رایگانی را برای سه دهک پاینن جامعه اختصاص داده بود. این بسته 10 گیگابایتی فقط شامل سرپرستان خانوارهایی می شود که یارانه 400 هزارتومانی از دولت دریافت می کنند. البته، بسته اینترنت رایگان اقشار کم درآمد هر 4 ماه یک بار به سرپرستان خانوار تعلق می گیرد. احتمال دارد در آینده نزدیک این وزارت خانه یک کد USSD برای این موضوع اختصاص بدهد تا افراد بتوانند با شماره گیری آن وضعیت خود را استعلام کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

20 + ده =

اخبار مرتبط