به روز رسانی جدید توئیتر در بخش کامنت ها

به روز رسانی جدید توئیتر در بخش کامنت ها

آخرین بروز رسانی: 23 اردیبهشت 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

شبکه اجتماعی توئیتر به زودی نحوه پاسخ به کامنت ها در پست کاربران خود را، تغییر خواهد داد. توییتر در حال حاضر مشغول کار بر روی دو ویژگی جدیدی است که در نسخه به روز رسانی خود در آینده نزدیک به کاربران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

روز چهارشنبه، جین مانچون ونگ تصاویری از دو ویژگی متفاوت مرتبط با قسمت پاسخ کاربران را که توییتر در حال ساخت آن است، منتشر کرد. اولین ویژگی توییت گزینه ای به نام «start a space about this tweet» را نشان می داد و دومین ویژگی توییت که به اشتراک گذاشت، یک اسکرین شات از ویژگی جدید “Pin Reply” داشت.

twitt 1

فضاهای توییتر قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد تا در یک چت صوتی زنده که به عنوان Space شناخته می شود، میزبانی کنند یا در آن شرکت کنند. این بدان معناست که “ start a space about this tweet ” به شما امکان می دهد که میزبان یک چت صوتی زنده در مورد یک توییت خاص باشید. مشخص نیست که آیا این گزینه فقط برای توییت‌های شخصی در دسترس خواهد بود یا می‌توان از آن، همانطور که تصاویر توییت و پاسخ‌های آن نشان می‌دهد، برای ایجاد یک فایل صوتی، در توییت‌های کاربران دیگر نیز استفاده کرد. اگر توییتر این ویژگی ها را در دسترس همه توییت‌ها قرار دهد، می توان در قسمت پرسش و پاسخ کامنت ها از آن استفاده کرد.

twit 2

توییتر بر اساس تصاویر منتشر شده، در حال کار بر روی ویژگی “Pin Reply” است و به نظر می رسد این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پاسخ های خاصی به توییت های خود در بالای بخش پاسخ های صفحه شان پین کنند. این یکی بسیار مفید به نظر می رسد زیرا دیگر کاربران مجبور نیستند برای پیدا کردن آن در بین پاسخ ها وقت زیادی صرف کنند. این قابلیتی است که احتمالاً کاربران قبلاً با آن در پلتفرم های دیگر آشنا هستند؛ به ویژه کسانی که از YouTube یا Instagram استفاده می کنند، که هر دو این امکانات را به کاربران خود ارائه می دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

سه × یک =

اخبار مرتبط