جدیدترین گوشی میان رده سونی با دوربین 100 مگاپیکسلی

جدیدترین گوشی میان رده سونی با دوربین 100 مگاپیکسلی

شرکت سونی در حال طراحی نسل جدیدی از گوشی های میان رده با دوربین 100 مگاپیکسلی است. این شرکت به طور همزمان در حال کار بر روی سنسور دیگری با نام IMX989 نیز می باشد. برای آشنایی بیشتر با سنسور در حال ساخت سونی تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

حسگر 100 مگاپیکسلی دوربین گوشی های هوشمند سونی طبق گزارشات منتشر شده از سوی این شرکت، در دست ساخت است. به گفته یک منبع آگاه، این شرکت که سازنده حسگر گوشی های اپل و گوگل می باشد، این سنسور دوربین را در گوشی های میان رده هدف خود قرار خواهد داد. جزئیات بیشتری در مورد آن هنوز وجود ندارد، اما به نظر می رسد شرکت ژاپنی در حال تعقیب شرکت سامسونگ است که گفته می شود در حال اتمام کار روی نسخه به روز شده سنسور 200 مگاپیکسلی با نام ISOCELL HP3 است. شرکت کره جنوبی احتمال دارد، از این سنسور در مدل گلکسی اس 23 اولترا در سال 2023 استفاده نماید.

طبق پستی که یکی از تحلیل گران وبلاگ پرطرفدار Weibo منتشر کرده است، سنسور دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی گوشی هوشمند سونی بخشی از سری IMX8 این شرکت خواهد بود. طبق شایعات منتشر شده، شرکت سامسونگ در حال اتمام کار بر روی نسخه به روز شده سنسور 200 مگاپیکسلی خود با نام ISOCELL HP3 است و آن را به یکی از بزرگترین سنسورهای نصب شده در هر گوشی هوشمند تبدیل می کند. تعدادی از گوشی های غول کره جنوبی در حال حاضر، دارای دوربین با سنسورهای اصلی 108 مگاپیکسلی هستند.

گفته می شود سونی در کنار سنسور سری IMX8 روی سنسورهای سری IMX9 نیز کار می کند. طبق اطلاعات فاش شده، یک سنسور 50 مگاپیکسلی وجود دارد که به نام IMX989 معروف می باشد و اندازه آن نزدیک به 1 اینچ است. انتظار می رود این گوشی با گوشی شایعه شده شیائومی 12 اولترا رونمایی شود. سونی علاوه بر این که خودش سازنده گوشی های هوشمند است، تامین‌کننده اصلی حسگر گوشی‌های هوشمند اپل و گوگل نیز محسوب می شود، که مسلماً از بهترین گوشی‌های هوشمند در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری هوشمند امروزی هستند.

در همین حال، موتورولا تایید کرده است که در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که دارای دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود و گفته می شود که از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 SoC قدرت می گیرد. یک تیزر منتشر شده از سوی این شرکت، نشان داد که گوشی هوشمند آینده موتورولا از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ استفاده خواهد کرد.

       مقالات مرتبط


خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

7 + پنج =

اخبار مرتبط