وصله امنیتی جدید سامسونگ برای گوشی های پرچمدار و میان رده!

وصله امنیتی جدید سامسونگ برای گوشی های پرچمدار و میان رده!

آخرین بروز رسانی: 21 شهریور 1402توسط برچسب‌ها: , ,

شرکت سامسونگ وصله امنیتی جدید مدل های پرچمدار گلکسی اس 23، گلکسی اس 22 و گوشی های میان رده را منتشر کرد.

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از فون ارنا؛ سامسونگ به تازگی وصله امنیتی جدید گلکسی اس 23 و اس 22 را در دسترس کاربران ساکن در ایالات متحده قرار داد. نصب وصله امنیتی جدید اهمیت زیادی دارد و 63 نقطه آسیب پذیری را برطرف می کند. نسخه جدید ابتدا در دسترس مشترکین خطوط ثابت اپراتور شرکت آمریکایی واریزون قرار گرفت. پس از یک فاصله زمانی کوتاه مشترکان خطوط سیار به وصله جدید دسترسی پیدا کردند.

گفته می شود از 62 وصله امنیتی، 19 مورد آن توسط گوگل ارائه شده است که چهار مورد آن به عنوان “بحرانی” و 19 وصله به عنوان “اولویت بالا” رتبه بندی شده اند. دو وصله موجود در این لیست مربوط به کارخانه سازنده نیمه هادی سامسونگ است که پردازنده های اگزینوس و مودم گوشی های همراه را تولید می کند. درجه آسیب پذیری دو وصله مربوط به تراشه با میزان آسیب پذیری “متوسط” و دو مورد دیگر با درجه “کم” مشخص شده اند. 35 وصله دیگر موجود در این لیست مربوط به برنامه صفحه کلید سامسونگ، تنظیمات امنیتی، پیام‌رسان دوگانه، هوش مصنوعی ناکس سامسونگ، ذخیره‌سازی برنامه‌های تلفن و پیام‌ها، پیشنهادات تنظیمات، ویژگی قفل پوشه One UI، کنترل کننده پیامک ورودی و تنظیمات صفحه قفل، برنامه هواشناسی، هات اسپات خودکار Wi-Fi می شود.

سامسونگ وصله امنیتی جدید

خط گلکسی اس 23 نسخه بروز رسانی سیستم عامل با شماره S91xUSQS1AWHD و گلکسی اس 22 آپدیت سیستم عامل با شماره S90xBXXS6CWH6 با حجم 235 مگابایتی را دریافت می کنند. این نسخه برای کاربران گوشی های گلکسی A52 ساکن در کانادا هم منتشر شده است. مشترکان شبکه های Virgin Mobile، Tbaytel، Videotron، EastLink، Telus، Cahatr Mobile، Fido، Koodo، Globalive و Rogers نیز وصله امنیتی سپتامبر را به همراه نسخه سیستم عامل A526WVLSAEWH1 دریافت خواهند کرد.

شرکت آپدیت جدیدی هم برای گلکسی Xcover 5 با شماره G525FXXS8CWH3 برای کاربران ساکن در کشورهای مکزیک، گواتمالا و آرژانتین منتشر کرد.
این نقاط آسیب پذیری به مهاجمان سایبری امکان می دهد که بدون اجازه کاربران به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشند. بنابراین، برای نصب آپدیت جدید سهل انگاری نکنید. کاربران کافی است برای نصب آپدیت جدید به بخش تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار بروند و به صورت دستی یا خودکار بسته نرم افزاری را دانلود و نصب کنند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

5 + 16 =