افزودن فیلترهای جدید در پخش محتوای پلتفرم X!

افزودن فیلترهای جدید در پخش محتوای پلتفرم X!

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , , ,

پلتفرم X قصد دارد برای بازگرداندن تبلیغ کنندگان، با اضافه کردن فیلترهای جدید در پخش محتوا اعتماد آنان را جلب کند.

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از انگجت؛ پلتفرم X(توییتر سابق) برای جلب اعتماد تبلیغ کنندگان تصمیم گرفته است فیلترهای های بیشتری به قسمت پخش محتوا اضافه کند. از زمان مالکیت جدید ایلان ماسک در شرکت رسانه اجتماعی حدود 50% درصد از درآمد تبلیغاتی شرکت کاهش یافته است. به همین علت این شرکت سعی دارد با ارائه یک راهکار جدید به تبلیغ کنندگان این امکان را بدهد که روی نوع محتوا کنترل بیشتری داشته باشند. تبلیغ کنندگان با ابزارهای کنترل جدید می توانند، مناسب ترین آن را برای تبلیغات خود انتخاب کنند.

ابتدای زمان مدیریت ایلان ماسک، او تصمیم گرفته بود حساب های معلق شده ای که قبلا به علت انتشار محتواهای نادرست مسدود شده بود را دوباره بازگرداند. با این تصمیم تیزرهای تبلیغاتی در کنار حساب کاربری افراد نازی، مخالفان هولوکاست و … پخش می شد. در نهایت، شرکت های تبلیغ کننده به علت نگرانی از پخش محتواهای نامناسب در کنار تبلیغات خود تصمیم گرفتند فعالیت خود را کاملا در این پلتفرم متوقف کنند.

ایکس ادعا میکند که از هوش مصنوعی برای جلوگیری از تداخل محتواها در کمیپن های تبلیغاتی استفاده کرده است. در حال حاضر، دو ابزار جدید در دسترس تبلیغ کنندگان به نام “حالت محافظه کارانه” و “حالت استاندارد” وجود دارد. قابلیت های اضافه شده تمام محتواهای نامناسب و هنجارشکن بدون توجه به توجه به ابزارهایی که تبلیغ کنندگان انتخاب می کنند از تبلیغاتشان حذف خواهد شد.

پلتفرم ایکس ابزار فیلتر

با انتخاب گزینه “محافظه کارانه” یا “conservative” تمامی محتواهایی با موضوع تفرقه انگیز، جنسی، بداخلاقی بی جا، فحاشی بیش از حد، هرزنامه و مواد مخدر در جدول زمانی کاربر حذف می شود. گزینه”استاندارد” نیز طبق ادعای X از همه محتواهای غیر مجاز به جز هرزنامه و موضوعات مرتبط با دارو را حذف می کند. البته قرار است به این گزینه، یک گزینه دیگر به نام “relaxed” نیز در آینده نزدیک اضافه شود. این گزینه دسترسی تبلیغ کنندگان را به حداکثر می رساند.

این اولین باری نیست که X ابزارهایی را برای بهبود امنیت فضای حاکم در این پلتفرم منتشر می کند. این ادعا با شواهد و گزارش های موجود تناقض دادر. ماه قبل بلومبرگ براساس داده های مرکز مقابله با نفرت دیجیتالی (CCDH) با انتشار گزارشی مدعی شد که از زمان تصاحب ایلان ماسک تعداد محتواهای نامناسب و تفرقه آمیز از نظر حجم و تعامل افزایش یافته است. البته X ادعای این گزارش را کاملا رد نموده و در واکنش به انتشار آن علیه مرکز مقابله با نفرت دیجیتالی (CCDH) شکایت کرد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

دو × سه =

اخبار مرتبط