نیویورک تایمز هزینه اشتراک تیک آبی را پرداخت نمی کند!

روابط عمومی نشریه نیویورک تایمز اندکی بعد از غیرفعال شدن تیک آبی آن در رسانه اجتماعی توییتر، اعلام کرد این خبرگزاری هزینه ای بابت اشتراک ماهانه علامت تیک آبی پرداخت نخواهد کرد.

نیویورک تایمز
براساس گزارش خبرگزاری رویترز و طبق خط مشی جدید توییتر؛ سرویس علامت تیک آبی در حال حاضر فقط با پرداخت حق اشتراک ارائه می شود.سازمان ها و شرکت ها برای دریافت تیک طلایی باید1000 دلار در ماه پرداخت کنند و سایر کاربران می توانند با پرداخت ماهانه 7 دلار در ماه از این سرویس استفاده کنند.

سخنگو این خبرگزاری در ادامه افزود: «ما علاوه بر این، هزینه حساب‌های شخصی توییتر آبی خبرنگاران را هم به آن ها پرداخت نمی‌کنیم مگر در موارد بسیار نادر. »

خبرگزاری پولیتیکو نیز پیشنهاد پرداخت هزینه تیک آبی توییتر کارکنان خود را به طور کامل رد کرد. بر اساس یادداشتی که خبرگزاری رویترز برای کارمندان ارسال کرده است، این خبرگزاری هم احتمال دارد سیاست های مشابه این چنینی اتخاذ کند. علاوه بر خبرگزاری ها، سازمان های دیگری مانند کاخ سفید نیز اعلام کرد که بابت سرویس اشتراک پولی تیک آبی حساب های توییتر کارکنان خود هیچ مبلغی پرداخت نمی کند. این رسانه اجتماعی در حال حاضر نسبت به این گزارش ها هیچ عکس العملی نشان نداده است. این پلتفرم در هفته های اخیر اعلام کرده بود که از اول آوریل اکانت های قدیمی تیک آبی غیرفعال خواهد شد.


چاپ