قابلیت جدید واتساپ: بازگشت حذف تصادفی

واتساپ به تازگی قابلیت جدیدی را برای کاربران نسخه بتای اندروید و ios منتشر کرده است.

WHATTSAP

اگر کاربران پیامی را به جای گزینه "حذف برای همه" ، گزینه "حذف برای من" را بزنند می توانند اشتباه خود را اصلاح کنند. بر طبق ویژگی جدید «حذف تصادفی»، زمان حذف یک پیام به کاربر نشان داده می شود تا در صورت اشتباه اقدام خود را برای حذف پیام اصلاح کند. به عبارت دیگر، به کاربر اجازه می‌دهد پیام را از حالت "حذف برای من" به "حذف برای همه" تبدیل کند. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران اندرویدی و ios فعال می باشد.

طبق گزارش ردیاب WABetaInfo، این پیام رسان برای اولین بار در ماه آگوست اعلام کرد که این پلتفرم در حال آزمایش قابلیت " لغو عمل حذف پیام " در نسخه بتای آزمایشی اندروید و iOS این برنامه است. این شرکت روز سه شنبه در توییتی گفت که این ویژگی هم اکنون برای کلیه کاربران واتساپ قابل دسترسی است.

در سال 2017، پلتفرم پیام‌رسان فوری گزینه " Delete for Everyone "را معرفی کرد تا کاربران اگر از ارسال پیامی به مخاطبین خود منصرف شدند بتوانند تا 7 دقیقه بعد از ارسال پیام را حذف کنند. این ویژگی در ماه اوت به 60 ساعت افزایش پیدا کرد.

در حال حاضر این پیام رسان مشغول کار بر روی ویژگی دیگری است که به کاربران امکان می دهد برای متن یا تصاویر و ویدئوی ارسالی خود به مخاطبین دیگر محدودیت اعمال کنند. به عبارت دیگر کاربر به مخاطب پیام فقط یک بار اجازه مشاهده تصویر یا ویدئو را می دهد و مخاطب نمی تواند آن فایل را فوروارد کند یا با دیگران به اشتراک بگذارد. این ویژگی در نسخه 2.22.25.20 بتا WhatsApp برای کاربران اندرویدی قابل مشاهده است.
WABetaInfo معتقد است قابلیت مشاهده یکبار برای پیام‌های متنی، می تواند با اضافه کردن یه قفل به پیام ها نشان داده شود.


چاپ