مدیرعامل کره ای پیام رسان کاکائو استعفا داد

مدیرعامل کره ای پیام رسان کاکائو استعفا داد

مدیرعامل شرکتKakao Corp ، روز چهارشنبه پس از بروز قطعی در بزرگ ترین برنامه پیام رسان کره جنوبی که واکنش بسیاری از مقامات دولت را به دنبال داشت، از سمت خود کناره گیری کرد.

طبق گزارش های فن تک، بروز قطعی گسترده در این پلتفرم پیام رسان کره جنوبی باعث شد هرگونه ارائه خدمات در این سرویس به حالت تعلیق در آید. استعفای مدیرعامل که از چهارشنبه اجرایی می شود.

این شرکت بابت قطعی که روز شنبه به دلیل آتش سوزی در مرکز داده SK C&Cکه حوالی سئول اداره می شود، عذرخواهی کرد.
بیشتر سیستم‌های آن تا چهارشنبه بازیابی شدند، اما بعضی از عملکردهای آن با اختلال رو به رو است. اختلال در بخش های مختلف از پرداخت‌های اینترنتی گرفته تا تاکسی‌ها و رزرو رستوران، برای افکار عمومی سئوالاتی را ایجاد کرده است.

پیام رسان KakaoTalk که در سال 2010 راه اندازی شد، بیش از 47 میلیون حساب کاربری فعال در کره جنوبی دارد که آن را به یکی از پرکاربردترین برنامه های این کشور 51.6 میلیونی نفری تبدیل کرده است.

هونگ که مسئوایت پاسخگویی شرکت به این قطعی را بر عهده دارد، گفت که کاکائو در حال بررسی این موضوع است که چرا کار بازیابی خدمات کند پیش می رود؟! این شرکت همچنین غرامتی را برای کاربران و کسب‌وکارهایی که تحت تأثیر این اختلالات قرار گرفته‌اند آماده می کند و مراکز داده خود را سریع تر بازسازی خواهد کرد.

کاکائو در این بیانیه گفت: «ما زیرساخت‌های مراکز داده را دوباره می سازیم تا مطمئن شویم که خدمات ما تحت تأثیر حوادث مشابه در آینده قرار نخواهند گرفت.»

این شرکت قصد دارد 460 میلیارد وون (325 میلیون دلار) در بخش مراکز داده سرمایه گذاری کند. شرکت کره ای یک مرکز داده را هم در سال آینده تکمیل و به فاز بهره برداری خواهد رساند. اتحادیه شرکت های کوچک کره اعلام کرد که، بیش از 500 کسب و کار تحت تاثیر این اختلال قرار گرفته اند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

3 × چهار =

اخبار مرتبط