گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید14 را منتشر کرد

گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید14 را منتشر کرد

آخرین بروز رسانی: 15 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , ,

نسخه چهارم اندروید14 بتا به عنوان آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل جدید منتشر شد.

طبق گزارش فون ارنا؛ گوگل قبل از انتشار نسخه نهایی نرم افزاری، آخرین نسخه آزمایشی اندروید14 را منتشر کرد. میشال رحمان روزنامه نگار معروف در حساب توییتر خود با انتشار این خب نوشت، این بروز رسانی شباهت زیادی به تخم مرغ عید پاک دارد. شما می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات > درباره تلفن > نسخه اندروید گوشی خود آن را مشاهده کنید. حالا می توانید روی نسخه اندرویدی ضربه بزنید تا لوگوی اندروید14 را مشاهده کنید. اگر لوگو را فشار دهید به lift-off”” می رسید.

این نسخه بروز رسانی با شماره UPB4.230623.005 عرضه شد. کاربران گوشی های اندروید پیکسل6پرو می توانند این بسته را با حجم 208 مگابایت دانلود و نصب کنند. نسخه جدید Android 14 ویژگی های زیادی دارد که ما در مقاله های قبلی به آن اشاره کردیم. یکی از این قابلیت ها، رمز گشایی خودکار گوشی با تایپ صحیح رمز عبور است. در حال حاضر کاربران پیکسل برای بازکردن قفل رمز باید پین کد را وارد و دکمه ورود را انتخاب کنند.

اندروید14 بتا نسخه چهارم

برای فعال کردن این ویژگی جدید، به تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > قفل دستگاه > قفل صفحه بروید. روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا کلید “تأیید خودکار باز کردن قفل” را مشاهده کنید. این ویژگی را می توانید روشن یا خاموش کنید. شاید عجیب به نظر برسد ولی، کاربران گوشی های iOS از مدتها قبل می توانستند با وارد کردن پین کد به صورت خودکار قفل گوشی خود را باز کنند. اگر هنوز از مدل و سال سخت گوشی خود بی خبرید می توانید با نصب نسخه بروز رسانی جدید به بخش Settings > About phone > Model بروید. سال سخت گوشی با دیدن شماره سریال دستگاه مشخص می شود.

اندروید14 بتا4 2

برگه اشتراک گذاری که از زمان انتشار نسخه سوم اندروید 14 بتا وجود نداشت، در این نسخه دوباره برگشته است. برای نصب آپدیت اندروید 14 بتا 4 بتا به Settings > System > System Update بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر همین روال ادامه پیدا کند، به‌روزرسانی بعدی تا ماه آینده منتشر خواهد شد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − 5 =