اپل قابلیت جدیدی به برنامه گزارش هواشناسی iOS16 اضافه کرد

اپل قابلیت جدیدی به برنامه گزارش هواشناسی iOS16 اضافه کرد

آخرین بروز رسانی: 14 آبان 1401توسط برچسب‌ها: , , , ,

اپل اخیرا قابلیت انتشار اخبار مربوط به هواشناسی را به برنامه گزارش هواشناسی Weather نسخه دوم بتای ios16 اضافه کرد.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از Cult of Ma، اپلیکیشن اصلی گزارش آب و هوای اپل اطلاعات زیادی مانند پیش بینی دمایی موقعیتی که کاربر در آن قرار دارد، نمایش داده می شود. البته، دارای ویژگی های جذاب کاربر پسند نیز هست مانند زمانی که، هوا بارانی است در پس‌زمینه آن قطرات باران (اگر بیرون باران می‌بارد) به نمایش در می آید و یا اگر آب وهوای شبانه صاف باشد، در پس زمینه آن ستاره ها را می توانید مشاهده کنید.

اما، به تازگیApple برای کاربران نسخه دوم بتای iOS16 قابلیت دسترسی به سرویس اخبار Apple News را از طریق برنامه گزارش هواشناسی Weather امکان پذیر کرده است. از این پس، کاربران می توانند با استفاده از سرویس هواشناسی گوشی آیفون خود، اخبار مربوط به اخبار هواشناسی سرویس اپل نیوز نیز دسترسی داشته باشند.

کاربران در اپلیکیشن هواشناسی ابتدا به ترتیب در بالای صفحه نام شهر، دمای فعلی محل مورد نظر، گزارش دمای 10 روز آینده و در نهایت اخبار مربوط به هواشناسی سرویس اپل نیوز را مشاهده خواهند کرد. به عبارت دیگر، اخبارهایی با موضوعات اختلالات شدید آب و هوایی مانند طوفان، گردباد، تگرگ، کولاک و از این قبیل، در قسمت پایانی صفحه به نمایش گذاشته خواهد شد. این قابلیت، در حال حاضر تنها برای کاربران نسخه دوم بتای iOS16 ساکن در شهرهای بزرگ قابل دسترسی است.

آزمایش‌کنندگان بتا خاطرنشان می‌کنند که، در این سرویس اعلام هشدارهای سرویس ملی هواشناسی در زمینه وقوع رخدادهایی مانند کولاک، رعد و برق یا هر شرایط آب و هوایی خطرناک در شهر شما، نمایش داده نمی شود.
به غیر از این، سرویس Apple News در اپلیکیشن Stocks نیز ظاهر شده است. البته، گزارش هایی از نارضایتی ناشران از عملکرد سرویس Apple News+ منتشر شده است. آن ها عقیده دارند، این کار می تواند مخاطبان را به یک منبع خبری خاص محدود کند.

در فروشگاه اپل تعداد زیادی برنامه هواشناسی وجود دارد، اما پیشنهاد اصلی iOS همان برنامه Weather است. برای پیوستن به برنامه iOS Beta، به سایت beta.apple.com مراجعه کنید. سپس، روی کادر آبی رنگ ثبت نام ضربه بزنید، Apple ID خود را تایپ کنید و طبق دستورالعمل ها پیش بروید. به یاد داشته باشید، قبل از ثبت نام در این سرویس، حتما نسخه پشتیبان تهیه کنید.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

18 + نه =