نحوه تایید کاربران در توئیتر پولی می شود؟!

نحوه تایید کاربران در توئیتر پولی می شود؟!

ایلان ماسک روز یکشنبه در توییتی گفت که توییتر، نحوه تایید کاربران برای ورود به این پلتفرم را، تغییر خواهد داد.

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، ماسک درست چند روز پس از تصاحب تاثیرگذارترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی جهان، در توییتی اعلام کرد که فرایند تایید کاربران برای ورود به این پلتفرم باید تغییر کند. او در توییت خود بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت: «کل فرآیند تأیید هم اکنون در حال اصلاح است».

خبرنامه فناوری پلتفرمر روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که، توییتر (TWTR.N) در نظر دارد برای تأیید علامت چک آبی رنگی که هویت دارنده حساب را تأیید می کند، هزینه دریافت خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، کاربران باید ماهانه برای اشتراک توئیتر آبی 4.99 دلار در ماه هزینه پرداخت کنند. بر این اساس، اگر کاربران هزینه اشتراک ماهانه خود را پرداخت نکنند، نشان های “تأیید شده” را از دست می دهند.

مدیرعامل شرکت تسلا (TSLA.O) هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است و احتمال دارد از انجام این کار صرف نظر کند. اما طبق گفته پلتفرمر، این احتمال هم وجود دارد که تأیید به بخشی از توییتر آبی تبدیل شود.
اما خبرنامه The Verge روز یکشنبه با انتشار گزارشی گفت که توییتر بر اساس مکاتبات داخلی مشاهده شده توسط آن ها، قیمت اشتراک Twitter Blue را برای تایید کاربران، از 4.99 دلار در ماه به 19.99 دلار در ماه افزایش خواهد داد.

Twitter Blue در ژوئن سال گذشته به عنوان اولین سرویس اشتراک این پلتفرم راه اندازی شد که ” اجازه دسترسی به ویژگی های بیشتر” را به صورت اشتراک ماهانه ارائه می دهد مانند امکان ویرایش توییت ها. ویژگی ویرایش توییت‌ها نیز در اوایل این ماه پس از انتشار یک نظرسنجی توییتری توسط ایلان ماسک در ماه آوریل راه‌اندازی شد. او در این نظر سنجی از میلیون‌ها دنبال‌کننده‌ صفحه اش پرسید که” آیا وجود دکمه ویرایش پیام را لازم می دانند؟ بیش از 70 درصد کاربران گفته بودند بله. در نهایت، این قابلیت در دسترس کاربران قرار گرفت.. بیشتر بخوانید

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 × 2 =