نحوه ورود کاربران به حساب کاربری متاورس

نحوه ورود کاربران به حساب کاربری متاورس

آخرین بروز رسانی: 2 شهریور 1401توسط برچسب‌ها: , , , ,

متا که قبلاً به فیسبوک معروف بود، به طور رسمی آنچه را که اکانت‌های متا و نمایه‌های متا هورایزن نامیده می‌شود عرضه کرد. راه اندازی جهانی تدریجی خواهد بود، اما هر دو “حساب” قرار است به جای ورود به حساب های شخصی رسانه های اجتماعی، فیس بوک و اینستاگرام که زمانی برای ورود به سیستم واقعیت مجازی (VR) شرکت استفاده می شد، استفاده شوند. برای آشنایی با نحوه ورود به محیط متاورس با های فن تک همراه باشید.

کاربران جدید و قدیمی دستگاه‌های VR متا، برای ورود به سیستم و دسترسی به متاورس ملزم به ثبت نام در حساب متا هستند. این شرکت پس از بروز شکایات در مورد نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی در مورد استفاده از حساب‌های شخصی رسانه‌های اجتماعی، روش قدیمی ورود به سیستم را کنار گذاشت.

با این حال، این شرکت همچنان به کاربران اجازه می دهد تا از حساب های فیس بوک و اینستاگرام برای ایجاد یک حساب متا استفاده کنند. اگر شخصی بخواهد حساب متای خود را از طریق حساب‌های رسانه اجتماعی خود ایجاد کند، باید به مرکز حساب‌ها مرتبط متا، متصل ‌شود.
اگرچه این شرکت کاربران را تشویق به اتصال از طریق حساب متا می‌کند، اما افرادی که از لاگین Oculus استفاده می‌کنند تا اول ژانویه 2023 مجاز خواهند بود به این روش وارد شوند. با انتقال مشتریان، این شرکت ادعا می‌کند که «هنوز به تمام خریدها و دانلودهای VR قبلی شما دسترسی خواهد داشت. »

اگرچه نیازی به اتصال حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متا نیست، اما این شرکت هنوز آن را به عنوان یک گزینه ارائه می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که این اتصال به ما امکان می‌دهد تا تجربیات بیشتری در متاورس مانند اشتراک‌گذاری جریان مستقیم، پیام‌رسانی و یافتن سریع‌تر فالوورها داشته باشیم.

برای شروع فرآیند ایجاد یک حساب متا، باید آخرین برنامه Oculus و هدست واقعیت مجازی داشته باشید. می توان یک بار از حساب Oculus استفاده کرد. نمایه خانه همه چیزهای مبتنی بر آواتار خواهد بود و رسانه اجتماعی برای متاورس در نظر گرفته می شود. این شرکت زمانی از اصطلاح “دوستان” در Metaverse استفاده می کرد، اما اکنون آنها را “فالوور” تعریف کرده که کاربر پلتفرم Horizon World محیطی شبیه به اینستاگرام را تجربه می کند.

از آنجایی که حفظ حریم خصوصی همچنان یک مسئله مبرم برای این غول فناوری است، حساب‌های متا سه گزینه را برای کاربران نمایش می دهد: «باز برای همه»، «دوستان و خانواده» و «انفرادی» که افراد می‌تواند از طریق یکی از آن ها متصل شود. اگر کاربری «حساب انفرادی» را انتخاب کند تنظیمات حریم خصوصی را رد می کند و به طور پیش‌فرض روی «دوستان و خانواده» تنظیم می‌شود. کاربران همچنین این گزینه را خواهند داشت که نمایه Horizon خود را به صورت خصوصی تنظیم کنند، که کاربران را ملزم به پذیرش درخواست های دنبال کردن می کند.

در این پلتفرم خردسالان 13 تا 17 ساله به طور پیش‌فرض حساب‌هایشان خصوصی است. در حال حاضر، حساب‌ها فقط به ورودهای مرتبط با واقعیت مجازی مرتبط هستند، اما این بدان معنا نیست که متا این ویژگی را در آینده گسترش نخواهد داد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

19 + شانزده =