بهترین پرینترهای سال 2023

بهترین پرینترهای سال 2023

آخرین بروز رسانی: 22 مهر 1402توسط برچسب‌ها: ,

یک پرینتر خوب در محیط های اداری یا خانگی باید اسناد را خیلی سریع و راحت چاپ کند. در بازار برندهای زیادی وجود دارد اما، کدامیک از آنها برای شما کارایی بیشتری خواهد داشت؟! برای پیدا کردن پاسخ این سئوال با های فن تک تا انتهای مطلب همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل فهرستی از بهترین چاپگرهای موجود در بازار با توجه به قیمت و کارایی آن بپردازیم.

1- HP OfficeJet Pro 9025e

بهترین چاپگر برای مصارف خانگی و اداری

بهترین پرینتر سال 2023 اول

 مزیت  معایب  
 کیفیت چاپ ثابت  صفحه نمایش لمسی کوچک
 سرعت بالا مناسب برای چاپ اداری

ظرفیت کم سینی ADF

 قابلیت های یکپارچه MFP  
 دوبلکس شدن خودکار  

چرا ما به شما پرینتر 9025e HP OfficeJet Pro را توصیه می کنیم ؟ مهم ترین دلیل دوام بالا و ویژگی همه کاره بودن آن است. این ویژگی ها می تواند به شما در چاپ اسناد و تصاویر کمک زیادی کند.
این چاپگر به درد چه کسانی می خورد؟ افرادی که برای مصارف خانگی و ادارات نیاز به چاپ اسناد در حد استاندارد دارند.

مشخصات فنی:

شرکت HP بهبودهایی در مدل جدید نسبت به مدل قبلی 9015 HP OfficeJet Pro داده است و آن را با نام تجاری OfficeJet Pro 9025e به عنوان بهترین چاپگر جوهر افشان روانه بازار کرد. اگر چه قیمت آن نسبت به مدل قبلی با افزایش چشمگیری همراه بوده است اما، سرعت بالای آن در حالت چاپ سیاه و سفید تا 24 صفحه در دقیقه به همراه اسکن 1200 نقطه در اینچ و ظرفیت سینی 35 صفحه ای با قابلیت تعویض خودکار می تواند قیمت بالای آن را تا حدودی توجیه کند. سینی لودر قادر است تا 250 برگ کاغذ را جابجا کند و در فرمت های مختلف پاکت نامه، کارت، برچسب و غیره خروجی بگیرد. علاوه براین، چاپگر تصاویر رنگی را می تواند با حداکثر خروجی 4800 x 1200 چاپ کند.
گارانتی: Hp یک اشتراک شش ماهه به کاربران ارائه می دهد و در این مدت مصرف جوهر دستگاه راکنترل می کند تا در صورت اتمام آن جوهر جایگزین برای شما ارسال کند. اگر مصرف چاپ زیادی ندارید لازم نیست هزینه اشتراک آن را بپردازید. این ویژگی بیشتر برای محیط های اداری کاربرد دارد.از امکانات مهم دیگر آن، پشتیبانی از اتصال Wi-Fi برای چاپ است. شرکت برای نظارت بر وضعیت چاپ و پشتیبانی برنامه AirPrint را عرضه می کند که می تواند باعث کاهش هزینه چاپ در طولانی مدت شود. مهم ترین قابلیت آن، پشتیبانی از چاپ دو طرفه است که می تواند در مصرف کاغذ تا حد زیادی صرفه جویی کند.

2- چاپگر لیزری HP LaserJet Tank 2504dw

یک چاپگر لیزری مقرون به صرفه برای چاپ اسناد تک برگ

بهترین پرینتر سال 2023 دوم

 مزیت   معایب 
 سرعت چاپ سریع  چاپ تک رنگ
 هزینه چاپ مقرون به صرفه   

قیمت بالاتر نسبت به چاپگرهای لیزری مشابه آن

 استفاده آسان  
 پشتیبانی از چاپ بی سیم   

 

چرا ما به شما پرینتر Tank 2504dw را توصیه می کنیم ؟ چون سرعت چاپ بالا و هزینه چاپ خیلی کمی دارد.

این چاپگر به درد چه کسانی می خورد؟ برای مصارف خانگی و شرکت های کوچک می تواند خیلی کاربردی باشد.

مشخصات فنی:

پرینتر رنگی Tank 2504dw شاید مثل چاپگرهای دیگر رنگ فانتزی یا طراحی جالب برخوردار نباشد اما، طوری ساخته شد تا بتواند برای مصارف خانگی یا شرکت های کوچک مقرون به صرفه باشد. این چاپگر اسکنر ندارد و نمی تواند اسناد را به صورت رنگی منتشر کند اما، سرعت بالایی در چاپ اسناد دارد. Tank 2504dw می تواند اسناد را با سرعت 23 صفحه در دقیقه چاپ کند. بنابراین، برای چاپ متون، اسناد، تکالیف، فایل های PDF، لیبل و فاکتور گزینه مناسبی باشد. از طرف دیگر، هزینه پایین شارژ تونر یکی از ویژگی های مهمی است که باعث می شود هزینه نگه داری آن در طولانی مدت نسبت به مدل های مشابه مقرون به صرفه باشد. پرینتر جدید یک سینی 250 برگه ای دارد که می تواند از کاغذ های سفید با وزن 60 تا 163 گرم پشتیبانی کند.

اگر به دنبال یم پرینتر خوب و قیمت مناسب هستید، Tank 2504dw گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شرکت HP با استفاده از مخازن قابل شارژ چاپگرهای جوهر افشان یک کیت تونر با قابلیت شارژ مجدد و سازگار با محیط زیست طراحی کرده است که قیمت خیلی کمی دارد. بنابراین، لازم نیست کاربران برای شارژ مجدد کارتریج تونر هزینه زیادی بپزدازند. خریداران با کمک اپیلیکیشن HP Smart می توانند به تنظیمات پرینتر دسترسی داشته باشند.

3- Epson WorkForce Pro WF-4730

چاپگر همه کاره اقتصادی با کیفیت چاپ بالا

بهترین پرینتر سال 2023 سوم

 مزیت معایب  
 سرعت چاپ بالا  

بدون قابلیت ADF خودکار

 کیفیت جوهر افشان قابل اعتماد  
 

چاپ بدون حاشیه تا 8.5 در 11 اینچ

 

 

چرا ما به شما پرینتر Epson WorkForce Pro WF-4730 را توصیه می کنیم؟ پرینتر اپسون، یک پرینتر همه کاره است که نسبت به مدل های مشابه اندازه و ظرفیت چاپ بیشتری دارد.
این چاپگر به درد چه کسانی می خورد؟ برای ادارت و شرکت های کوچک که به سرعت چاپ بالا نیاز دارند.

مشخصات فنی:
پرینتر همه کاره Workforce شرکت Epson می تواند کار شرکت ها و سازمان های کوچک را راه بیندازد. این پرینتر دقت بالایی دارد و گرمای کمتری در حین چاپ تولید می کند. به غیر از این ویژگی، قادر است 20 صفحه را در طول یک دقیقه چاپ، کپی و یا اسکن کند. بنابراین، در عملیات اسکن و کپی سرعت بالایی دارد. یکی دیگر از امکانات این دستگاه، پشتیبانی از فکس است. سینی کاغذ آن گنجایش 500 صفحه را دارد که بیشتر از مدل های مشابه موجود در بازار می باشد. به تمام موارد بالا امکاناتی مانند صفحه لمسی محکم برای کنترل کارها، مدیریت برنامه برای راه‌اندازی، پشتیبانی بی‌سیم داخلی برای شبکه های اداری و … را نیز اضافه کنید.

4- Brother HL-L3270CDW

پرینتر لیزری رنگی بی سیم دوطرفه سریع

بهترین پرینتر سال2023 4 Brother HL L3270CDW

مزیت    معایب 
سرعت چاپ بالا  

هزینه عملیاتی گران

 

 کیفیت چاپ فوق العاده  
 بهترین گزینه برای چاپ با تیراژ بالا  

 

چرا ما به شما پرینتر Brother HL-L3270CDW پیشنهاد می کنیم؟ این چاپگر یکی از بهترین چاپگر لیزری موجود در بازار است.

پرینتر Brother HL-L3270CDW به درد چه کسانی می خورد؟ کسانی که علاقه دارند برای مصارف اداری یا خانگی از چاپگرهای لیزری استفاده کنند.

مشخصات فنی:

پرینتر Brother HL-L3270CDW یک دستگاه جمع و جور و قیمت مناسب است. پرینتر می تواند با سرعت 25 صفحه در دقیقه چاپ انجام دهد. سینی چاپ آن ظرفیت 250 کاغذ را دارد. هر دو ویژگی می تواند آن را به بهترین انتخاب برای دفاتر خانگی یا اداری تبدیل کند. جایی که افراد نیاز دارند بدون این که منتظر اتمام چاپ شخص دیگری شوند، بتوانند اسناد زیاد خود را چاپ کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های جذاب آن، قابلیت چاپ دو رو برای صفحات دو طرفه است. این چاپگر علاوه بر پشتیبانی از اتصال شبکه اترنت و USB از چاپ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید با گوشی های اندروید و iOS نیز به آن متصل شوید.

 

5- پرینتر سه کاره Epson EcoTank ET-3760

بهترین راه حل برای صرفه جویی در هزینه جوهر

بهترین پرینتر سال2023 epson

 مزیت  معایب
 قابلیت شارژ مجدد  باید جوهر چاپگر را عمده ای بخرید
 کیفیت و قابلیت اطمینان جوهر افشان  

انداز کوچک سینی کاغذ

 

 بدون نیاز به تعویض کارتریج  
 قیمت مناسب  

 

چرا ما به شما پرینتر Epson EcoTank ET-3760 را پشنهاد می کنیم ؟ این پرینتر برای افرادی که معمولا چاپ زیادی ندارند و نمی خواهند هزینه زیادی برای جوهر بپردازند، مناسب است.

پرینتر Epson EcoTank ET-3760 برای چه کسانی مناسب است؟ مناسب برای محیط های اداری کوچک

مشخصات فنی:

پرینتر سه کاره EcoTank به جای کارتریج از محفظه هایی استفاده می کند که بطری های موجود در آن را با جوهر پر می کنند. این کار باعث می شود هزینه کمتری نسبت به کارتریج جوهردار بپردازید. برای کسانی که بیشتر چاپ تک رنگ انجام می دهند و دوست ندارند بین عملیات چاپ جوهر پرینتر تمام شود، می تواند راه حل خوبی باشد. با همین بطری های معمولی چاپگر می تواند به راحتی تا 2 سال برای شما کار کند.
سرعت چاپ پرینتر 15 صفحه در دقیقه برای چاپ های سیاه و سفید و 8 صفحه در دقیقه برای چاپ های رنگی است. یک سینی کاغذ 250 صفحه برای چاپ اسناد و یک سینی اضافه 30 صفحه ای هم برای اسکن دارد. یکی از ویژگی های مهم آن، قابلیت پشتیبانی از برنامه دستیار الکسا است. بنابراین، شما از طریق فرمان صوتی هم می توانید اسناد را چاپ کنید.

6- پرینتر لیزری همه کاره برادر MFC-L2750DW

یک چاپگر اداری جمع و جور

بهترین پرینترسال2023 برادر

 مزیت معایب 
 اندازه کوچک  

طرح جعبه ای

 

 دکمه های فیزیکی برای کنترل آسان  

 

چرا ما به شما پرینتر لیزری همه کاره برادر MFC-L2750DW را پیشنهاد می کنیم؟ این پرینتر تمام ویژگی های یک چاپگر اداری و یک چاپگر خانگی را با هم دارد.

پرینتر برادر MFCL2750DW به درد چه کسانی می خورد؟ کاربران آفیس که به چاپ سریع نیاز دارند.

مشخصات فنی:

آخرین به‌روزرسانی که برای این چاپگر منتشر شد توانست به بالابردن سرعت آن کمک زیادی کند. سرعت چاپ آن در حالت سیاه و سفید به 36 برگ در دقیقه می رسد. این پرینتر سه کاره قابلیت چاپ دو طرفه تک پاس را دارد و برای صرفه جویی در زمان حین عملیات کپی یا اسکن مجهز به قابلیت ADF خودکار است. این ویژگی در پرینترها، دستگاه‌های کپی، اسکنرها و دستگاه‌های فکس به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به قرار دادن دستی، اسناد را به صورت خودکار چاپ، اسکن یا کپی کنند. علاوه بر آن، از قابلیت اتصال بی سیم و اتصال لمسی NFC برای چاپ سریع در سرویس‌های ابری مانند Dropbox، OneNote و Google Drive پشتیبانی می کند. این چاپگر بیشتر برای محیط های اداری مناسب است که به سرعت چاپ بالا نیاز دارند.

7- پرینتر جوهر افشان سه کاره HP DeskJet 3755

پرینتر جوهرافشان قیمت مناسب برای خوابگاه ها و منازل

بهترین پرینتر سال 2023 اچ پی

مزیت  معایب 
 اندازه جمع و جور  

سرعت چاپ پایین

 

 قیمت مناسب  
 

ظاهری جذاب و رنگارنگ

 

 

چرا ما به شما پرینتر HP DeskJet 3755 را پیشنهاد می کنیم ؟ پرینتر لیزری جمع و جور است اما، کیفیت چاپ بالایی دارد.

پرینتر HP DeskJet 3755 به درد چه کسانی می خورد؟ دانش آموزان، دانشجویان و کاربران خانگی

مشخصات فنی:

DeskJet 3755 HP یک چاپگر جوهرافشان شیک و ارزان قیمت است. این دستگاه برای افرادی که با چاپ زیادی سرکار ندارند مناسب باشد. طراحی شیک و اندازه کوچک آن را تبدیل به یکی از کوچکترین چاپگرهای فعلی حال حاضر تبدیل می کند. سرعت چاپ آن در حالت سیاه-سفید 19 صفحه در دقیقه و در حالت رنگی 15 صفحه در دقیقه است. از قابلیت اتصال بی سیم پشتیبانی می کند. علاوه براین، برای مدیریت کارتریج سرویس اشتراکی Instant Ink را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند جوهر پرینتر را بهتر مدیریت کنند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

شش + پانزده =

اخبار مرتبط