بروز رسانی جدید واتس‌آپ

بروز رسانی جدید واتس‌آپ

آخرین بروز رسانی: 22 فروردین 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

واتس‌آپ اپلیکیشن محبوب ما که بیشتر ایرانیان به دلیل فیلترینگ از آن استفاده می کنند، به دلیل گزارشات زیاد کاربران از مشکلات موجود نسخه فعلی، اعلام کرده که کاربران منتظر انتشار بروز رسانی جدید در سال 2022 باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

واتس‌آپ برای اندروید نسخه بتای 2.22.8.11، iOS بتای 22.8.0.74 و بتای دسکتاپ 2.2209.3 گفته می شود قابلیت‌های جدید مانند اشتراک گذاری فایل ETA را ارائه کرده است.

ETA what
واتس‌آپ در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد هنگام اشتراک گذاری فایل ها از طریق برنامه پیام رسانی فوری، زمان تخمینی ورود (ETA) را مشاهده کنند. گفته می‌شود که این ویژگی جدید در حال آزمایش روی نسخه بتا برای کاربران اندروید، iOS و وب می باشد تا کاربران برای ارسال فایل های حجیم برای اشتراک گذاری مشکلی نداشته باشند. واتس‌آپ ابزارهای طراحی جدید ی را برای کاربران iOS نسخه بتا در نظر گرفته است. ابزارطراحی شامل دو مداد جدید برای کمک به طراحی بهتر می باشد.

ردیاب بتای WhatsApp WABetaInfo گزارش داده، واتس‌آپ ویژگی اشتراک فایل ETA را برای کاربران نسخه بتا درنسخه اندروید 2.22.8.11، 22.8.0.74 در iOS و نسخه 2.2209.3 برای رایانه‌های رومیزی عرضه کرده است. گفته می شود این ویژگی از ماه گذشته بر روی دسکتاپ در دسترس قرار گرفته و حالا برای بقیه کاربران بتای اندروید و iOS در دسترس است.

Eta what 2

WABetaInfo در این گزارش یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشته که در آن می توانید یک برچسب ETA جدید درست در زیر نام فایل و در کنار وضعیت درصدی که نشان دهنده مقدار فایل آپلوده شده در حالت اشتراک گذاری می باشد، را ببینید.
اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که فایل هایی در اندازه های بزرگ را برای مخاطبین خود به اشتراک می گذارید، ETA می تواند کار شما را راحت تر کند.

واتس‌آپ معمولا به کاربران اجازه می دهد تا فایل هایی با اندازه حداکثر 16 مگابایت را در همه سیستم عامل ها به اشتراک بگذارند. با این حال، چندی قبل امکان ارسال فایل‌ها باحجم 2 گیگابایت در واتس‌اپ برای کاربران آرژانتینی نسخه بتا فراهم شده بود. گفته می‌شود که در تلاش است این ویژگی را برای کلیه کاربران بتا در دسترس قرار دهد.

 

علاوه بر خصوصیت اشتراک گذاری فایل(ETA)، واتس‌آپ در حال آزمایش ابزارهای طراحی جدیدی برای iOS است. به گفته WABetaInfo، این ابزارها بخشی از iOS نسخه بتای 22.8.0.73 می باشد، ولی در حال حاضرهمه کاربران بتا قادر به دیدن این ویژگی هانیستند.

ابزارهای جدید شامل دو مداد هستند که بر روی نشانگر پیش فرض قرار داده شده اند. واتس اپ علاوه بر آن، ابزار تاری موجود را به نوار پایینی منتقل کرده است، جایی که دو مداد جدید در کنار نشانگر موجود قرار دارند. ابزار blur در زیر نوار رنگی تنها برای نسخه عمومی WhatsApp گوشی های آیفون موجود است.

گفته می‌شود که واتس‌آپ ابزارهای ترسیمی جدید را برای کاربران بتای اندروید نیز ارائه می‌کند.اما هنوز جزئیات دقیقی درباره زمان انتشار ویژگی جدید ETA و ابزارهای ترسیم برای کلیه کاربران واتس‌آپ اعلام نشده است.

نسخه‌های آزمایشی اخیر نشان داده که واتس‌آپ ذخیره خودکار فایل‌های رسانه‌ای را در گالری یا رول دوربین برای چت‌های ناپدید شده غیرفعال کرده و روی ویژگی های جدید برای کاربران اندروید کار می‌کند و ویژگی چت‌های آرشیو شده را در نسخه ویندوز آزمایش می‌کند. این اپلیکیشن اخیراً یک سری به روز رسانی را در قسمت پیام های صوتی خود اعمال کرده است. این به‌روزرسانی‌ها شامل پخش فایل صوتی خارج از چت و امکان گوش دادن به ادامه پیام‌های صوتی از جایی که آن را متوقف کرده‌اید، می‌شوند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

12 − 2 =