تسکینو

برنامه ریزی با اپلیکیشن تسکینو

برنامه ریزی با اپلیکیشن تسکینو

آخرین بروز رسانی: 5 اسفند 1402توسط برچسب‌ها: , ,

شلوغی زندگی روزمره باعث می شود بسیاری از افراد امور خود را فراموش کنند یا برنامه های خود را از دست بدهند.بعضی از افراد از چک لیست های کاغذی برای یادآوری امور روزانه و قرارها و برنامه های خود استفاده می کنند. گذر زمان و انبوه این چک لیست ها باعث سردرگمی برنامه ها و حواس پرتی می شود. از این رو انواع مختلفی از اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت وظایف طراحی شده اند که به راحتی بر روی تلفن های همراه نصب می شوند و برای برنامه ریزی و مدیریت امور روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارهای مدیریتی قابلیت تعیین تاریخ سررسید و قابلیت یادآوری برنامه ها را دارند که برنامه ریزی را ساده تر و کارآمدتر می کند. در ادامه این پست به مزایایی که برنامه ریزی به همراه دارد می پردازیم و پس از آن بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی را معرفی می کنیم.

برنامه ریزی کارها چیست؟

به طور خلاصه، برنامه ریزی فرآیند تعیین وظایف و مسیر عملیاتی برای دستیابی بهینه و مؤثر به اهداف است. برنامه ریزی فرآیندی ذهنی است که از پیش تعیین می کند چه کاری باید انجام شود، چگونه باید انجام شود، چه زمانی باید انجام شود و چه شخص مسئول انجام دادن آن است. در واقع برنامه ریزی، وظیفه اصلی بخش مدیریت را بیان می کند. زیرا مدیریت مسئول مستقیم و تعیین کننده فعالیت ها و عملیات آتی است و اهداف کوچک و بزرگ سازمان را مشخص می کند و بهترین راه برای دستیابی به آنها را نشان می دهد. برنامه ریزی شامل بسیاری از فعالیت ها مانند تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری در مورد مسائل فنی، نیروی انسانی، مسائل مالی و… برای تعریف یک مسیر عملیاتی از پیش تعیین شده می باشد. بنابراین، برنامه ریزی به معنای تصمیم گیری از قبل برای انجام چه کاری و چگونگی رسیدن به اهداف مورد نظر است.  فرآیند برنامه ریزی کارها به مدیران این امکان را می دهد که از فعالیت های سازمان چشم اندازی واضح داشته باشند و در نتیجه سریعتر به اهداف بزرگ دست یابند. همچنین یک برنامه ریزی دقیق موجب افزایش روحیه بین پرسنل می شود. در ادامه به مزایای برنامه ریزی می پردازیم:

تمرکز بر روی اهداف

هدف اصلی برنامه ریزی، دستیابی به اهداف می باشد. برنامه ریزی دقیق، مسیر عملیاتی برای انجام وظایف را مشخص می کند و کل سازمان را برای تمرکز بر اهداف سازماندهی می کند. اگر این فرآیند راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف ارائه نکند، در واقع بی ارزش است.

برنامه ریزی مستمر برای اهداف

با توجه به تغییر شرایط در زمان های مختلف، فرآیند برنامه ریزی همیشه در حال انجام است و یک بار برای همیشه انجام نمی شود. با دستیابی به هر هدف، سازمان برای رسیدن به هدف بعدی که مستلزم برنامه ریزی مجدد است، آماده می شود. محیط رقابتی کسب و کار به طور مداوم شرایط را تغییر می دهد و سازمان برای ادامه کار خود باید اهداف خود را با این شرایط تطبیق دهد. بنابراین، برنامه ها و استراتژی ها باید به طور مداوم با توجه به فضای کسب و کار به روز شوند.

صرفه جویی در هزینه ها

یکی از مهمترین جنبه های برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل هزینه های سازمان می باشد. با در نظر گرفتن این مزیت، با ارائه برنامه مناسب می توانید مسیر بهینه سازمان خود را برای دستیابی به اهداف تضمین کنید. در واقع برنامه ریزی مناسب این فرصت را برای دستیابی به اهداف سازمانی با کمترین میزان کار و هزینه فراهم می کند. با برنامه ریزی خوب، دقیقاً می دانید چه کاری از اولویت بیشتری برخوردار است و کدام یک اهمیت کمتری دارد. در صورتی که تمامی فعالیت ها و فعالیت های سازمان از برنامه ریزی درست و دقیقی پیروی کنند، اهداف از پیش تعیین شده با کمترین هزینه و به صورت بهینه و موثر محقق می شوند.

چرا به ابزار مدیریت و برنامه ریزی کارها نیازمندیم؟

همانطور که گفته شد بدون برنامه ریزی دقیق، شانس موفقیت شما در انجام چندین کار به طور هم زمان، کاهش می یابد. همه افراد و مدیران موفق دنیا برنامه ریزی دقیقی برای مدیریت وظایف جاری و روزمره خود دارند. در چنین شرایطی ابزار مدیریت کسب و کار یا اپلیکیشن های برنامه ریزی و مدیریت وظایف به کمک شما خواهد آمد. در وحله اول ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید از چنین ابزاری هایی استفاده کنم؟

اگر سعی کنید همه وظایف را به خاطر بسپارید و در زمان مناسب آنها را کامل کنید، به احتمال زیاد شکست خواهید خورد؛  زیرا مغز شما بیشتر اطلاعات و وظایف شما را فراموش می کند. در چنین شرایطی می توانید مدیریت کارهایتان را به ابزاری هوشمند بسپارید که ضریب خطای آن صفر است و با تکنولوژی های بروز وظایفتان را مدیریت می کند. با استفاده از چنین ابزاری دیگر نگران زمان بندی کار نخواهید بود و دغدغه های مربوط به زمانبندی کارها، از بین می روند. حتی اگر کمترین مسئولیت‌ها را در طول روز بر عهده داشته باشید، ممکن است که یک کار بسیار کوچک را فراموش کنید و یا در انجام آن دچار تاخیر شوید. در این شرایط نیز استفاده از یک ابزار مدیریت و برنامه ریزی وظایف بسیار مؤثر و کارآمد خواهد بود. چرا که با کمک این ابزارها می‌توانید لیست کارهای خود را به شکل روزانه، هفتگی یا ماهانه یادداشت کنید تا  به شکل هوشمند یادآورهایی در خصوص وظایف خود دریافت نمایید. در واقع چنین ابزارهای مدیریتی به ‌خوبی کارهای شما را پیگیری می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که چه‌کارهایی را تاکنون تکمیل نکرده‌اید.

معرفی اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو

از برنامه ریزی کارها و فعالیت ها تا مدیریت وظایف، اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی زبان تَسکینو به شما کمک می کند تا هر اطلاعات مربوط به وظایف و کارهای روز خود را ثبت و پیگیری کنید. توانایی ردیابی وظایف، ضرب‌الاجل‌ها، و مسئولیت‌های تیمی، اپلیکیشن مدیریت وظایف تَسکینو را به یک ابزار ضروری برای نیازهای تجاری شما تبدیل می‌کند. ویژگی‌هایی نظیر مانند گفتگو، ثبت پیگیری و داشبورد وظایف به کل تیم شما کمک می‌کند درلحظه در جریان کارهای انجام شده و روند انجام وظایف قرار داشته باشند. همانطور که می دانید وجود هماهنگی در محل کسب و کار باعث افزایش بهره وری و پیشرفت کارکنان می شود. از این رو با استفاده از اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو، اعضای تیم شما می توانند عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشند. افزایش بهره وری کارکنان باعث افزایش سود پروژه های سازمان شما می شود، همین امر در مورد فعالیت های سازمان نیز صدق می کند. با بکارگیری اپلیکیشن تَسکینو پرسنلتان از انجام فعالیت های کم اهمیت پرهیز کرده و تمرکزشان را بر روی وظایف مهم تر می گذارند. پس از دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی تَسکینو و نصب آن، می توانید به مدت 3 روز از کلیه امکانات تَسکینو به صورت دمو استفاده نمایید و پس از اتمام مدت زمان نسخه ی دمو قسمت هایی از اپلیکیشن مانند وظایف و چک لیست ها غیر فعال خواهند شد، اما همچنان می توانید از امکانات رایگان اپلیکیشن تَسکینو مانند ثبت فعالیت ها و گزارش کار روزانه، یادداشت ها و حضور و غیاب آنلاین به صورت رایگان استفاده نمایید.

ویژگی های اپلیکیشن برنامه ریزی کارها تَسکینو به ذکر زیر می باشد:

  • قابل استفاده در پلتفرم های اندروید، ios و دسکتاپ
  • امکان تخصیص وظایف به پرسنل و تعیین سر رسید برای هرکدام
  • زمانبندی و تنظیم یادآور برای وظایف
  • اعلانات و اطلاع رسانی ها وظایف و یادآور ها از طریق ارسال اس ام اس
  • ثبت چک لیست های کاری
  • حضور و غیاب پرسنل براساس لوکیشن جاری کاربر
  • ثبت فعالیت های انجام شده در قاالب گزارش کار
  • امکان تایپ صوتی و تبدیل گفتار به متن برای وارد کردن توضیحات در بخش های مختل
  •  رابط کاربری حرفه ای و فارسی زبان

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

پانزده + نوزده =