گزینه های بیشتر کنترل پنل در تنظیمات نسخه جدید ویندوز11

گزینه های بیشتر کنترل پنل در تنظیمات نسخه جدید ویندوز11

آخرین بروز رسانی: 28 آذر 1400توسط برچسب‌ها: , , ,

مایکروسافت Windows 11 Insider Preview Build 22523- تنظیمات نسخه جدید ویندوز11 برخی از گزینه های کنترل پنل را تغییر می دهد.

مایکروسافت گزینه های بیشتری را از کنترل پنل به تنظیمات در نسخه جدید ویندوز 11 منتقل می کند.
مایکروسافت به تلاش های خود برای انتقال تنظیمات بیشتر از کنترل پنل به اپلیکیشن تنظیمات ادامه می دهد. این شرکت به تازگی یک بیلد پیش‌نمایش ویندوز 11 را منتشر کرده است و بخش مورد استفاده برای حذف به‌روزرسانی‌های ویندوز را در حال حاضر به برنامه تنظیمات تغییر داده است. با آخرین به روز رسانی، کنترل پنل اکنون به تنظیمات ویندوز هدایت می شود که کاربر سعی می کند بخش برنامه ها و ویژگی ها را باز کند. کنترل پنل از ابتدای راه اندازی ویندوز بخشی از ویندوز بود. در به‌روزرسانی قبلی نیز، غول فناوری تنظیمات اشتراک‌گذاری پیشرفته از جمله کشف شبکه، اشتراک‌گذاری فایل و چاپگر و اشتراک‌گذاری پوشه عمومی را به صفحه جدیدی در برنامه تنظیمات در زیر تنظیمات شبکه پیشرفته تغییر داد.

Windows 11 Insider Preview Build 22523

مایکروسافت از انتشار نسخه 22523 پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز 11 در کانال توسعه خبر داد. در پست وبلاگ، این شرکت تغییرات آخرین نسخه را شرح داد. قابل توجه ترین تغییر این است که پیوندهای برنامه ها و ویژگی ها در کنترل پنل اکنون در Settings > Apps > Installed Apps باز خواهند شد. همچنین، این شرکت گفت که در حال انتقال به‌روزرسانی‌های Uninstall برای به‌روزرسانی‌های تجمعی و غیره از کنترل پنل به صفحه جدیدی در Settings در تنظیمات > Windows Update > تاریخچه به‌روزرسانی است.
ویندوز 11 بیلد 22523 نیز تغییرات جزئی دیگری را به همراه دارد. Snap Groups اکنون در منوی Alt + Tab برای همه افراد داخلی در دسترس است. علاوه بر این، File Explorer گزینه های سرور رسانه را در منوی نوار ابزار نشان می دهد. به گفته مایکروسافت، بیلد ۲۲۵۲۳ آخرین به‌روزرسانی در برنامه اینسایدر ویندوز در سال ۲۰۲۱ است. برای دانلود به صورت فایل ISO در وب سایت رسمی در دسترس است.
پیش از این، در بیلد پیش‌نمایش 22509 که در 1 دسامبر(10 آذر) منتشر شد، مایکروسافت اعلام کرد که تنظیمات اشتراک‌گذاری پیشرفته (مانند کشف شبکه، اشتراک‌گذاری فایل و چاپگر، و اشتراک‌گذاری پوشه عمومی) را به صفحه جدیدی در برنامه تنظیمات تحت تنظیمات شبکه پیشرفته تغییر داده است. . همچنین، نقاط ورودی برای تنظیمات شبکه و دستگاه ها در کنترل پنل شروع به تغییر مسیر به صفحات مربوطه در تنظیمات کردند.
همچنین تغییراتی را به صفحات خاص دستگاه در بخش چاپگرها و اسکنرها در تنظیمات اضافه کرد تا در صورت موجود بودن، اطلاعات بیشتری درباره چاپگر یا اسکنر کاربر به طور مستقیم در تنظیمات نشان دهد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

چهار × 3 =