شرکت آمریکایی خودروسازی ELMS اعلام ورشکستگی کرد

شرکت آمریکایی خودروسازی ELMS اعلام ورشکستگی کرد

شرکت تولید کننده خودروهای الکتریکی تجاری ایالات متحده، Electric Last Mile Solutions Inc (ELMS) (ELMS) (ELMS.O) روز یکشنبه اعلام کرد که پس از بررسی محصولات و برنامه های تجاری سازی خود، در حال برنامه ریزی برای اعلام ورشکستگی است. برای آگاهی بیشتر از دلایل برشکستگی این خودرو ساز تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

emls

اقدام این شرکت پس از آن صورت گرفت که شرکت مستقر در تروی، میشیگان، تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را فاش کرد و تمام اهداف تجاری قبلی خود را در ماه مارس پس بگیرد.

ELMS گفته بود که کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال بررسی موضوعات مورد بحث در پرونده های قبلی از جمله اختلاف نظر با یک شرکت حسابداری و عدم انطباق آن با فهرست Nasdaq است.

در ماه فوریه، جیم تیلور، مدیر اجرایی وقت، و جیسون لو، رئیس و بنیانگذار آن، به دنبال تحقیقاتی که در مورد خرید سهام آن ها به جریان افتاده بود، استعفا دادند.

شرکت ELMS در بیانیه ای در روز یکشنبه اعلام کرد: «اثر مرکب این رویدادها، همراه با تحقیقات SEC در سال جاری آغاز شده که موضوعاتی مانند تأمین حسابرس جدید و جذب بودجه اضافی را بسیار چالش برانگیز کرده است.

این سازنده خودروهای EV قبلاً حدود 24 درصد از کارکنان خود را به دلیل تمرکز بر تجارت اصلی خود، اخراج کرد. این شرکت در ژوئن 2021 از طریق ادغام با شرکت چک بلانک Forum Merger III Corp وارد بورس اوراق بهادار آمریکا شد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

چهارده − ده =