خودروی آفرود کاوازاکی: RIDGE Limited 2024 مجهز به جدیدترین فناوری ناوبری

خودروی آفرود کاوازاکی: RIDGE Limited 2024 مجهز به جدیدترین فناوری ناوبری

آخرین بروز رسانی: 21 بهمن 1402توسط برچسب‌ها: , , , ,

شرکت خودروسازی کاوازاکی از آفرود جدید RIDGE Limited مدل 2024 رونمایی کرد.

خودروساز ژاپنی به تازگی از آفرود جدید RIDGE Limited مدل 2024 با نام RIDGE Limited side x sides مجهز به نمایشگر لمسی 8 اینچی گارمین رونمایی کرد. شرکت گارمین (Garmin) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید، بازاریابی و فروش لوازم ناوبری، ساعت‌های هوشمند، گجت‌های ورزشی، ردیاب‌های تناسب اندام و سایر تجهیزات الکترونیکی جانبی فعالیت می‌کند. گارمین یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه لوازم جانبی GPS و تناسب اندام است. این شرکت به دلیل کیفیت بالا، نوآوری و ارائه دهنده بهترین خدمات پس از فروش شهرت زیادی در سراسر جهان دارد. به همین علت کاوازاکی تصمیم گرفت در ساخت محصول جدید با گارمن همکاری کند. خودروی RIDGE Limited در واقع به عنوان یک خودروی آفرود شناخته می شود اما، از آنها می توان هم در طبیعت گردی و هم به صورت کاری استفاده کرد.

مشخصات فنی آفرود RIDGE Limited مدل 2024

کاوازاکی RIDGE Limited 2024 یک موتور چهار سیلندر خطی 999 سی سی دارد. علاوه براین، به وینچ WARN VRX 45-S Powerspot مجهز شده است که آن را برای انجام کارهای سخت و یدک‌کشی به گزینه ایده‌آل تبدیل می کند.
کنسول مرکزی پیشرفته آن شبیه به سیستم ناوبری Tread Powersport عمل می کند. . سیستم Tread powersport می تواند به راننده امکان دسترسی به نقشه های OpenStreetMap (OSM) و USFS Motor Vehicle Use Maps را بدهد. به علاوه این سیستم اطلاعات مربوط به زمین های عمومی و خصوصی، تصاویر ماهواره ای و نقشه های توپوگرافی را برای کمک به ناوبری بدون درز(یعنی سیستم ناوبری می‌تواند مسیر دقیق کاربر را در هر نوع زمینی مشخص کند.) فراهم می کند. در حال حاضر این سیستم ناوبری گارمن تحت عنوان Garmin Tread Powersport Off-Road Navigator در سایت آمازون با قیمت 542.29 دلار قابل سفارش است.

کاوازاکی آفرود 2024 نمایشگر

صفحه نمایش 8 اینچی آفرود مدل 2024 به گونه ای طراحی شد که کاربر بتواند حتی با وجود دستکش از آن استفاده کند. اطلاعاتی مانند RPM، ولتاژ باتری، دمای موتور و CVT در این صفحه نمایش برای راننده قابل مشاهده است. خودروی RIDGE Limited ظرفیت حمل بار 1499 لیتر را دارد.

خودروی اسپرت Kawasaki RIDGE Limited در حال حاضر با قیمت 33.499 دلار به همراه گارانتی 3 ساله در بازار خودرو ایالات متحده عرضه شد. از نظر گارانتی معمولا خودروسازان آفرود گارانتی 5 ساله به مشتریان خود ارائه می دهند. بنابراین، این ویژگی می تواند به یکی از معایب آن نسبت به خودروهای مشابه موجود در بازار تبدیل شود. این خودروساز ژاپنی قصد دارد این خودرو را در ایالات متحده مونتاژ کند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

2 دیدگاه

  1. کوروش صفایی بهمن 23, 1402 در 2:46 ب.ظ - پاسخ

    صنعت خودروسازی صنعت جالبی هست من اکثرا مطالب سایت های فن تک رو در این خصوص معطالعه کردم . مطالب جالب قرار می دهید .

    • زینب وهابی بهمن 24, 1402 در 4:38 ب.ظ - پاسخ

      سپاس..

دیدگاه خود را بنویسید

12 + نه =