خودروی لوکس بنتلی FLYING SPUR V8 مدل 2022

خودروی لوکس بنتلی FLYING SPUR V8 مدل 2022

آخرین بروز رسانی: 15 آبان 1401توسط برچسب‌ها: , , ,

شرکت خودروسازی بریتانیایی بنتلی، از جدیدترین نسل خودروهای لوکس خود با نام FLYING SPUR V8 مدل 2022رونمایی کرد.

طبق گزارش های فن تک، شرکت خودروسازی بنتلی اولین بار در سال 2015 از نسل جدید خودروهای فلایینگ اس پور رونمایی کرده بود. نسل جدید، یک پیش نمایشی از آینده خودروهای تمام برقی بنتلی است که، تولید انبوه آن در سال ۲۰۲۵ آغاز می شود. این شرکت قصد دارد تمام خطوط تولید خود را تا سال ۲۰۳۰ به برقی تبدیل کند. خودروی Flying Spur جذابیت های زیادی دارد. نیروی الکتریکی بیشتر از لحاظ عملکرد شبیه به یک لیموزین لوکس عمل می کند.

موتور الکتریکی خودروی FLYING SPUR V8 دارای ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور می باشد. این نیرو برای به حرکت در آوردن غول ۵۵۲۳ پوندی کافی به نظر می رسد. اما، ماشین جدید بیشتر برای استفاده در محیط های خارج از شهر طراحی شده است. ورود این خودرو به مرکز شهر و اماکن شهری ممنوع اعلام شد و اگر خلاف آن عمل کند مشمول مالیات سنگینی خواهد شد.

البته، بنتلی از آن جا که سعی داشت خودروی Flying Spur Hybrid را به صورت هیبریدی طراحی کند، با چالش های زیادی رو به رو شد. این خودرو با موتور 2.9 لیتری توربوشارژ دوقلو کلاس 6‌V ، 410 اسب بخار قدرت و 406 پوند به موتور الکترونیکی اضافه می کند که در مجموع، ۵۳۶ اسب بخار و ۵۵۳ پوند فوت قدرت دارد. این فقط کمی کمتر از Flying Spur V8 با وزن ۳۸۶ پوند است، اما شتاب آن ها با هم فرق چندانی ندارند: شتاب این خودرو در مدت 4.1 ثانیه می تواند از حالت صفر به 60 مایل در ساعت برسد. مشکل اینجاست که این کار را طبق روال بنتلی انجام نمی‌دهد. نیرو محرکه آن مانند یک خودروی برند فلایینگ عمل نمی کند. این امر باعث شده است که، موتور به سختی بتواند به کارش ادامه دهد.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

هفت + 14 =