ربات شارژر برقی ZiGGY در یک فرودگاه تگزاس مشغول به کار شد!

ربات شارژر برقی ZiGGY در یک فرودگاه تگزاس مشغول به کار شد!

آخرین بروز رسانی: 10 خرداد 1402توسط برچسب‌ها: , ,

فرودگاه های ایالات متحده در آینده نزدیک به ربات شارژر برقی سیار ZiGGY مجهز می شوند.

ربات شارژر خودروی برقی

یک ربات شارژر برقی به نام ZiGGY تا سه ماه آینده در یکی از فرودگاه های بین المللی آمریکا به کار گرفته خواهد شد. این فرودگاه دالاس فورت ورث نام دارد (DFW)که در ایالت تگزاس واقع شده است. خودروهای برقی مانند سایبرتراک شرکت خودروسازی تسلا و برندهای دیگر می توانند با کمک تلفن همراه یا سیستم اطلاعات سرگرمی، برای شارژ اقدام کنند.

مالک خودرو با استفاده از این دو روش از ربات شارژر زاگی می خواهد تا قبل از رسیدن آن ها، خود را به محل پارک خودرو برساند و مکان مورد نظر را برای شارژ رزرو نگه دارد.

زاگی به دو نمایشگر بزرگ مجهز است که به عنوان کیوسک های اطلاعاتی یا نمایشگرهای تبلیغاتی تعاملی و شارژ سطح 2 عمل می کنند. هنوز معلوم نیست فرودگاه چگونه می خواهد از مالکان خودروهای برقی این هزینه را دریافت کند! این هزینه به صورت پرداخت درون برنامه ای از مالکان خودرو دریافت می شود یا هزینه آن به عنوان تسهیلات ارائه می گردد؟! از طرف دیگر، فرودگاه ها مجبور نیستند فضایی را برای شارژر این دستگاه ها در نظر بگیرند زیرا، دستگاه هوشمند عملیات شارژ را در محل پارک خودروها انجام می دهد.

با وجود این که جوامع جهانی در تلاش هستند برای کاهش آلاینده ها، حجم تولید خودروهای برقی را افزایش دهند. اما، به نظر می رسد هنوز زیرساخت های لازم برای شارژ این نوع خودروها محیا نشده است. ربات ZiGGY می تواند یک راه حل ساده برای این مشکل باشد. شما می توانید از ربات شارژر سیار در خانه یا مجتمع های مسکونی استفاده کنید. مستاجران آپارتمان ها و مهمانان می توانند بدون پرداخت هزینه برای نصب تجهیزات ایستگاه های شارژ، خودروهای برقی خود را شارژ کنند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

12 − شش =